Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Aid to developing countries and the role of commercial communications
Kopecká, Monika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Rozvojový svět přináší mnoho otázek, které zkoumají různé vědní disciplíny a obory ve snaze najít udržitelné řešení problémů, které jsou definovány v rozvojových cílech tisíciletí. I marketingové a komerční komunikace přinášejí mnoho kreativních a efektivních řešení ve snaze přispět k dosažení těchto cílů. Primárním cílem předkládané diplomové práce je identifikovat jednotlivé typy rozvojové pomoci poskytované různými subjekty naší společnosti, charakterizovat rozvojový trh z pohledu marketingových strategií a analyzovat potenciál vybraných nástrojů komerčních komunikací při vytváření udržitelných řešení rozvojových problémů. Komunikace pro rozvoj, která je založena na globálním partnerství, má potenciál urychlit dosažení termínované a měřitelné rozvojových cílů, co se předkládaná práce snaží doložit na mnoha příkladech z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.