Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu
Simandl, Jakub ; Hamerník, Tomáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Svěchota, Daniel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu zavedení nového energetického nápoje na český trh, který je v současné době distribuován do dvanácti zemí po celém světě. Práce nejdříve popisuje nápad zavedení nového výrobku do České republiky a následně se věnuje současné situaci a prostředí v Čechách, které je potřebné pro toto zavedení. Další část je věnována marketingovému výzkumu, který nastiňuje možnosti vedení komunikace značky. Závěrem jsou poznatky, které lze využít při zavedení tohoto výrobku na český trh.
Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu
Simandl, Jakub ; Hamerník, Tomáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.