Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Intercultural competence: a solution to employee engagement in multinational companies
Nguyen, Trang Thi Thu
This thesis centers on evaluating the influence of intercultural competence on employee engagement levels within the international work environment of multinational corporations. The primary objective is to assess the extent to which intercultural competence can impact employee engagement. A secondary objective is to examine the significance of intercultural competence in cultivating a robust, positive, and supportive workplace atmosphere. Additionally, the study aims to draw the attention of both managers and employees to the profound impact of cultural factors on work performance and engagement. Consequently, practical recommendations are provided to enhance intercultural competence and, consequently, elevate employee engagement levels. To establish the correlation between intercultural competence and employee engagement, a quantitative approach is employed, analyzing data obtained from an online survey involving 187 participants. The thesis employs regression analysis and hypothesis testing to establish the mathematical relationship between these two variables. Qualitative methods are also utilized to compare and analyze perspectives gathered from interviews, offering practical suggestions to employees, managers, and organizations to improve intercultural competence and simultaneously boost engagement levels.
Problematika evropské společnosti v praxi
Štouračová, Vanda ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Grmelová, Nicole (oponent)
Evropská společnost je nadnárodní forma akciové společnosti. Evropská unie jejím vytvořením cílila na existenci jednotné formy podnikání. Záměr se příliš nepovedl kvůli neshodě členských států na podobě zapojení zaměstnanců do chodu společnosti a přílišné rozdrobenosti právní úpravy evropské společnosti. Práce analyzuje právní základ evropské společnosti a způsoby založení. Příklady z evropské judikatury poukazují na složitost přemístění sídla před existencí této formy. Statistiky a grafy v závěru práce svědčí o zvláštním postavení ČR jakožto státu s absolutně nejvyšším počtem založených evropských společností díky trendu podnikání s ready-made společnostmi.
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.
Evropská společnost
Šenkýřová, Lucie ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Chlumský, Jan (oponent)
Základní myšlenkou evropské hospodářské integrace je fungování společného trhu zboží, služeb, osob a kapitálu. Pro usnadnění realizace této myšlenky v oblasti volného pohybu kapitálu byl Evropskou komisí vytvořen institut evropské společnosti (SE) za účelem vzniku nové nadnárodní formy obchodních společností. Ačkoli se jedná o nadnárodní formu, do jejího právního režimu vstupují i specifika národního práva jednostlivých členských státu a jedná se tak o určitý hybrid. Práce informuje o legislativním základu, kterým se evropská společnost řídí, poskytuje informace o možných způsobech jejího založení, o její řídící struktuře, o možnosti přesunutí sídla do jiného státu, analyzuje dosavadní fungování SE a zmiňuje některé konkrétní případy založení či přeměny evropských společností. Závěrem práce jsou zhodnoceny výhody a nevýhody této právní formy, shrnuty dosavadní zkušenosti s ní, a přidán pohled na budoucnost evropské společnosti i dalších nadnárodních forem společností v rámci Evropské unie.
Využití konceptu společenské odpovědnosti firem v interní komunikaci
Skřebský, Vít ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je představení takového přístupu ke společenské odpovědnosti firem, který firmě přináší konkurenční výhodu. Hlavními charakteristikami tohoto přístupu jsou hloubka zakotvení CSR ve strategii firmy, úroveň interní komunikace CSR aktivit a zapojení zaměstnanců do těchto aktivit. Teoretická část této práce je proto zaměřená na představení CSR a interní komunikace a jejich současných trendů, jako jsou partnerství soukromého a veřejného sektoru a nevládních organizací při řešení společenských problémů, nebo využití příběhů jako nositelů sdělení v interní komunikaci. V této části práce je také zkoumán význam zapojení zaměstnanců a jeho pozitivní přínos pro konkurenceschopnost firmy. V praktické části jsou pak analyzovány a srovnávány přístupy k CSR, jejich interní komunikace a zapojení zaměstnanců u českých operátorů T-Mobile a Vodafone.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.