Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení individuálních a skupinových dovedností v podmínkách utkání
Nosek, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Hodnocení individuálních a skupinových dovedností v podmínkách utkání. Cíl práce: Zjistit úroveň herních dovedností hráčů českého a španělského týmu starší přípravky v podmínkách utkání na základě videozáznamu a vypracovat z něj výsledky. Metoda: K této práci jsem použil observační metodu, která je založena na pozorování, konkrétně metodu nepřímého pozorování. Z pozorování vypracuji výsledky a převedu je prostřednictvím textu a grafů do své bakalářské práce. Výsledky: Při hodnocení individuálních herních činností v podmínkách utkání jsem dospěl k závěru, že mezi českým a zahraničním týmem jsou výrazné rozdíly v herních činnostech nejen v dospělém fotbalu, ale začínají se projevovat již v mládežnických kategoriích. Asi největší rozdíly mezi starší přípravkou SK Slavia Praha a Espanyolu Barcelona jsem zaznamenal v přihrávkách, v osobních soubojích a zároveň i v celkovém pohybu po hřišti. Klíčová slova: Fotbal, starší přípravka, věkové zvláštnosti, herní výkon, mladší žáci
Vytvoření a ověření metodické řady výuky snowboardingu pro 1. stupeň ZŠ
STEJSKALOVÁ, Monika
Úkolem diplomové práce bylo vytvořit posloupnost snowboardových cvičení pro 1. stupeň základní školy, která byla následně ověřena v praxi. Jednalo se o žáky ve věku od 6 10 let Základní školy T. G. Masaryka Vimperk. Pro sestavení a ověření metodické řady byla uskutečněna dvě zimní soustředění. První pětidenní zimní soustředění probíhalo v prosinci 2017 s dětmi od 2. do 5. třídy. Druhé pětidenní soustředění bylo realizováno v lednu 2018 s žáky 1. třídy. Obě skupiny byly vedeny stejným způsobem. První den byla použita cvičení pro seznámení se snowboardem, ostatní dny výuky byly uskutečněny na sjezdovce. Na konci soustředění byli všichni žáci schopni projet plynule smýkaný oblouk. Řezané oblouky projeté po frontsidové hraně zvládlo 58% dětí a po backsidové hraně 42%. Hlavním přínosem diplomové práce je sestavená posloupnost cvičení, kterou mohou trenéři a učitelé použít při výuce snowboardingu.
Hodnocení individuálních a skupinových dovedností v podmínkách utkání
Nosek, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Hodnocení individuálních a skupinových dovedností v podmínkách utkání. Cíl práce: Zjistit úroveň herních dovedností hráčů českého a španělského týmu starší přípravky v podmínkách utkání na základě videozáznamu a vypracovat z něj výsledky. Metoda: K této práci jsem použil observační metodu, která je založena na pozorování, konkrétně metodu nepřímého pozorování. Z pozorování vypracuji výsledky a převedu je prostřednictvím textu a grafů do své bakalářské práce. Výsledky: Při hodnocení individuálních herních činností v podmínkách utkání jsem dospěl k závěru, že mezi českým a zahraničním týmem jsou výrazné rozdíly v herních činnostech nejen v dospělém fotbalu, ale začínají se projevovat již v mládežnických kategoriích. Asi největší rozdíly mezi starší přípravkou SK Slavia Praha a Espanyolu Barcelona jsem zaznamenal v přihrávkách, v osobních soubojích a zároveň i v celkovém pohybu po hřišti. Klíčová slova: Fotbal, starší přípravka, věkové zvláštnosti, herní výkon, mladší žáci

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.