Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
Novák, Jakub
Novák, J. Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech. Diplomová práce. Brno 2015. Obsahem diplomové práce je návrh nových marketingových nástrojů využitelných pro online propagaci maloobchodu vína. Strategie využití vychází z výsledků analýzy současných e-marketingových nástrojů. V práci jsou rozebrány možnosti použití hlavních druhů internetové reklamy. Je vypracována detailní analýza display a vyhledávací reklamy. Spolu s návrhy pro použití je v rámci této práce vypracován portál NajdiVíno.cz, na němž je demonstrováno využití konkrétních nástrojů. Pro rozšíření funkčnosti je zároveň realizována mobilní aplikace doprovázející jeho služby. Práce dále obsahuje analýzu přednákupního chování spotřebitelů a právní úpravu portálu NajdiVíno.cz. Výsledkem práce je souhrn doporučení při používání prvků online reklamy se zaměřením na snižování nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.