Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
DOKOUPILOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je zjištění vnějších a vnitřních stimulů, které působí na chování konečného spotřebitele v nákupním procesu a přispět tak k rozvoji projektu Zákaznicky orientovaná společnost, který firma JEDNOTA, s. d. v Českých Budějovicích zavádí do svého provozu. V této práci je využita metoda ústního dotazování a metoda pozorování u konečných spotřebitelů. Kombinace těchto dvou metod posloužila k analýze chování spotřebitelů v supermarketu TERNO České Budějovice, které JEDNOTA provozuje. Dále byly tyto dvě metody použity u spotřebitelů nápojového centra, které spravuje supermarket Terno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.