Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Digitální móda a její propagace očima českých značek
Laufer, David ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce přináší poznatky z oblasti digitální módy a jejího uplatnění v marketingu. Zkoumá vliv digitalizace na navrhování, propagaci, prodej a nošení oděvů a na podkladě výzkumů a ukázek využití digitální módy představuje její zefektivňující a obohacující vliv na procesy firem i zážitky spotřebitelů. Nato analyzuje pohledy respondentů z řad českých značek pracujících s digitální módou - digitálních módních studií giz'mo lab a Ofform3D a modelingové agentury New Aliens nabízející digitální skeny modelů a modelek. Marketing respondenti vnímají jako pro digitální módu nejsilnější segment a přibližují vlastní praxi například na pražském a helsinském týdnu módy i snahy o inovaci v oblasti prodeje především pomocí digitálního fittingu. Digitální móda umožňuje podle respondentů jak četná obchodní uplatnění posilující navrhování, propagaci i prodej, tak může sloužit čistě jako kreativní a umělecká forma, která zůstává ve virtuálním prostředí či jen dále obohacuje fyzické oděvy. Digitální móda má i potenciál zvyšovat udržitelnost - nicméně spotřebovává energii a může být zneužita fast fashion, což tento segment problematizuje. Obavy se ve výpovědích objevují i ohledně souvisejících NFT. Rozkoly byznysu a umění, realističnosti a snové estetiky, fyzického a virtuálního prožitku se vyjevují napříč...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.