Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza kanibalizace uvnitř brandu v závislosti na promočních mechanikách
Böhm, David ; Reisnerová, Soňa (vedoucí práce) ; Dvořák, Marek (oponent)
Cílem této práce je porovnat různé promoční mechaniky s ohledem na jejich chování vůči stejnému nepromovanému produktu či skupině produktů (kanibalizace). Druhou sledovanou veličinou je navýšení objemu prodeje v promočních týdnech oproti situaci, kdyby v nich promoční mechanika neprobíhala (uplift). Analýza je prováděna na datech získaných z prodeje sušenek z let 2007 a 2008. Ta uvádějí objemy prodeje v jednotlivých týdnech a obchodních řetězcích rozdělených podle užité promoční mechaniky (Bonus Pack, Limitovaná edice, Multipack, Upsize, sleva z ceny produktu, popřípadě bez mechaniky) a odhadovaný objem zboží, které by se prodalo, kdyby v daném týdnu neprobíhala žádná promoce (baseline). S daty byla zároveň poskytnuta produktová hierarchie. Produkty jsou rozděleny do segmentů podle charakteru zboží. Chování jednotlivých promočních mechanik je studováno právě na těchto segmentech. Dále je analyzována kanibalizace výrobků podle cenové kategorie a podle objemů prodeje. Výsledky analýzy budou sloužit jako podklad pro určení budoucí promoční strategie. Závěr práce je věnován aproximaci distribučních funkcí kanibalizace a upliftu a vzájemnému vztahu těchto veličin.
Slave Narratives as a variation on motivational self-help books
Klimt, Vojtěch ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Topolovská, Tereza (oponent)
Cílem této práce je nahlédnout na klasické dílo osvíceneckého motivačního textu, Way to Wealth od Benjamina Franklina, a na dva představitele tzv. slave narratives, příběhy uprchlých otroků, z hlediska jejich případné příbuznosti. Práce porovnává jednotlivé texty a hledá strukturální a obsahové analogie, které by poukazovaly na vliv motivačního žánru v americké literatuře na příběhy otroků a prokázaly přítomnost motivačního aspektu v recepci "slave narratives". Práce sestává ze dvou hlavních částí, teoretického úvodu do problematiky a praktické části, jež analyzuje samotné texty. KLÍČOVÁ SLOVA Frederick Douglass, Olaudah Equiano, Benjamin Franklin, autobiografie uprchlých otroků, motivační literatura, self-improvement, dějiny USA, uplift, autobiografie, otroctví, osvícenectví, 18. století, 19. století
Slave Narratives as a variation on motivational self-help books
Klimt, Vojtěch ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Topolovská, Tereza (oponent)
Cílem této práce je nahlédnout na klasické dílo osvíceneckého motivačního textu, Way to Wealth od Benjamina Franklina, a na dva představitele tzv. slave narratives, příběhy uprchlých otroků, z hlediska jejich případné příbuznosti. Práce porovnává jednotlivé texty a hledá strukturální a obsahové analogie, které by poukazovaly na vliv motivačního žánru v americké literatuře na příběhy otroků a prokázaly přítomnost motivačního aspektu v recepci "slave narratives". Práce sestává ze dvou hlavních částí, teoretického úvodu do problematiky a praktické části, jež analyzuje samotné texty. KLÍČOVÁ SLOVA Frederick Douglass, Olaudah Equiano, Benjamin Franklin, autobiografie uprchlých otroků, motivační literatura, self-improvement, dějiny USA, uplift, autobiografie, otroctví, osvícenectví, 18. století, 19. století
Analýza kanibalizace uvnitř brandu v závislosti na promočních mechanikách
Böhm, David ; Reisnerová, Soňa (vedoucí práce) ; Dvořák, Marek (oponent)
Cílem této práce je porovnat různé promoční mechaniky s ohledem na jejich chování vůči stejnému nepromovanému produktu či skupině produktů (kanibalizace). Druhou sledovanou veličinou je navýšení objemu prodeje v promočních týdnech oproti situaci, kdyby v nich promoční mechanika neprobíhala (uplift). Analýza je prováděna na datech získaných z prodeje sušenek z let 2007 a 2008. Ta uvádějí objemy prodeje v jednotlivých týdnech a obchodních řetězcích rozdělených podle užité promoční mechaniky (Bonus Pack, Limitovaná edice, Multipack, Upsize, sleva z ceny produktu, popřípadě bez mechaniky) a odhadovaný objem zboží, které by se prodalo, kdyby v daném týdnu neprobíhala žádná promoce (baseline). S daty byla zároveň poskytnuta produktová hierarchie. Produkty jsou rozděleny do segmentů podle charakteru zboží. Chování jednotlivých promočních mechanik je studováno právě na těchto segmentech. Dále je analyzována kanibalizace výrobků podle cenové kategorie a podle objemů prodeje. Výsledky analýzy budou sloužit jako podklad pro určení budoucí promoční strategie. Závěr práce je věnován aproximaci distribučních funkcí kanibalizace a upliftu a vzájemnému vztahu těchto veličin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.