Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Název práce: EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí Autor: Attila Hencz Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav infor- matiky AV ČR,1 v.v.i.2 e-mail adresa vedoucího: Roman.Neruda@mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá vytvořením přizpůsobitelného skoro-univerzálního simulačního prostředí pro ztelesněné umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probíhají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového systému a metody použité při těchto simulacích. Stávající implementace simulačního prostředí (EASIMEN) je zjednodušené a složí k demonstraci návrhu. Přitom je k dispozici pár jednoduchých ukážkových modulu specifických implementací pre potužitou architektúru umělej inteligence navržené autorem (BIAR), které jenom znázorňují jednotlivé aspekty této problematiky a sloužia jako šablóny pro vytvoření sofistikovanějších modulu v budoucnu. Klíčová slova: umělá inteligence, real-time simulace, 3D grafika, fyz- icky simulované virtuální prostředí, umělá bytost, kombinování příztupů k problematice umělé inteligence, návrh uměle inteligence založené na bi- ologii,...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.
Planning systems in game level design and agent control
Tóth, Csaba ; Kadlec, Rudolf (vedoucí práce) ; Barták, Roman (oponent)
Plánovacie systémy sú vyspelé nástroje výpočtovej techniky, ale ich využitie v počítačových hrách je zatiaľ obmedzené. Rozhodli sme sa vytvoriť hru, ktorá je založená na týchto nástrojoch. Ak sa nám podarí dokázať, že voľne dostupné, obecné plánovače sú vhodnými náhradami špeciálnych riešení moderných hier, ukázali by sme nový smer malým vývojovým firmám a popularizovali nový typ hry, ktorý je riadený plánovačom. Pokúsili sme použiť plánovače v dvoch úlohách: vo vývoji, na čiastočnú automatizáciu designu levelov a počas skutočnej hry, vo vytváraní správania sa agentov. Náš program je hlavolam, kde má hráč za úlohu odhaľovať plány a zámery všetkých agentov, spoznať nebezpečia, a použitím získanej znalosti potom upraviť herný svet tak, aby donútil agentov k dosiahnutiu požadoného výsledku. Ďalšou súčasťou programu je generátor herných levelov. Dospeli sme k záveru, že určitými ohraničeniami dokážeme plánovač využiť vo vytváraní vierohodného správania sa agentov. Napriek tomu, že určité rozhodnutia plánovač nedokáže za nás vykonať, uľahčí prácu designera herných levelov.
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Název práce: EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí Autor: Attila Hencz Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav infor- matiky AV ČR,1 v.v.i.2 e-mail adresa vedoucího: Roman.Neruda@mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá vytvořením přizpůsobitelného skoro-univerzálního simulačního prostředí pro ztelesněné umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probíhají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového systému a metody použité při těchto simulacích. Stávající implementace simulačního prostředí (EASIMEN) je zjednodušené a složí k demonstraci návrhu. Přitom je k dispozici pár jednoduchých ukážkových modulu specifických implementací pre potužitou architektúru umělej inteligence navržené autorem (BIAR), které jenom znázorňují jednotlivé aspekty této problematiky a sloužia jako šablóny pro vytvoření sofistikovanějších modulu v budoucnu. Klíčová slova: umělá inteligence, real-time simulace, 3D grafika, fyz- icky simulované virtuální prostředí, umělá bytost, kombinování příztupů k problematice umělé inteligence, návrh uměle inteligence založené na bi- ologii,...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.