Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace vodního póla
Ludvík, Martin ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace informačního systému pro klub vodního póla. Informační systém eviduje informace o zápasech, hráčích, článcích, fotografiích, týmech, atd. Schraňuje informace o výsledcích a dokáže z nich vytvářet statistiky. Přístup k aplikaci je hierarchický podle pravomocí jednotlivých uživatelů autentizovaných heslem. Jde vlastně o jistou odrůdu zjednodušeného redakčního systému. Jednou ze součástí systému je metoda umělé inteligence, která přiřazuje volné rozhodčí k zápasům, které se ještě mají odehrát. Aplikace je vytvořena pro efektivní a přehlednou správu výše uvedených informací.
Pokročilá webová aplikace horolezeckého klubu
Kadlas, Jakub ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace informačního systému pro horolezecký klub Bezuchov. Informační systém eviduje informace o různých aktivitách v rámci horolezeckého klubu. Jedná se o naplánované akce, horolezecké úspěchy atd. Dále systém shromažďuje informace o členech, jejich registrace na akce a komentáře ke článkům. Uživatel taktéž může vkládat obrázky do fotogalerií a psát články k horolezeckému tématu. Přístup k aplikaci je hierarchický podle pravomocí jednotlivých uživatelů autentizovaných heslem. Aplikace je  vytvořena pro efektní a přehlednou správu výše uvedených informací. Součástí systému je také algoritmus pro umělou inteligenci, která slouží k vytváření kalendáře akce.
Webová aplikace vodního póla
Ludvík, Martin ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace informačního systému pro klub vodního póla. Informační systém eviduje informace o zápasech, hráčích, článcích, fotografiích, týmech, atd. Schraňuje informace o výsledcích a dokáže z nich vytvářet statistiky. Přístup k aplikaci je hierarchický podle pravomocí jednotlivých uživatelů autentizovaných heslem. Jde vlastně o jistou odrůdu zjednodušeného redakčního systému. Jednou ze součástí systému je metoda umělé inteligence, která přiřazuje volné rozhodčí k zápasům, které se ještě mají odehrát. Aplikace je vytvořena pro efektivní a přehlednou správu výše uvedených informací.
Pokročilá webová aplikace horolezeckého klubu
Kadlas, Jakub ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace informačního systému pro horolezecký klub Bezuchov. Informační systém eviduje informace o různých aktivitách v rámci horolezeckého klubu. Jedná se o naplánované akce, horolezecké úspěchy atd. Dále systém shromažďuje informace o členech, jejich registrace na akce a komentáře ke článkům. Uživatel taktéž může vkládat obrázky do fotogalerií a psát články k horolezeckému tématu. Přístup k aplikaci je hierarchický podle pravomocí jednotlivých uživatelů autentizovaných heslem. Aplikace je  vytvořena pro efektní a přehlednou správu výše uvedených informací. Součástí systému je také algoritmus pro umělou inteligenci, která slouží k vytváření kalendáře akce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.