Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie prodloužení tramvajové trati do městské části Brno-Lesná
Pěknicová, Daniela ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh řešení prodloužení tramvajové tratě linky č. 5 ve městě Brně, která je nyní ukončena obratištěm na zastávce Štefánikova čtvrť na ulici Merhautova v katastrálním území Černá Pole. Navrhovaná tramvajová trať vede v prostoru místních komunikací a končí nově navrženým obratištěm na ulici Okružní v katastrálním území Lesná. V rámci práce je navržena konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a možnost napojení na Halasovo náměstí.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.
Studie rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Veveří
Nováková, Anna-Marie ; Janík, Jiří (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přeložením vedení tramvajové tratě pro linku č. 12 ve městě Brně, z ulice Kounicova, na které je trať vedena nyní, na ulici Veveří, do společného vedení s linkami č. 3 a 11. Navrhovaná trať je vedena v prostoru místních komunikací. V místech křížení ulice Veveří s ulicí Pod Kaštany dojde pomocí tramvajového trojúhelníku k odpojení linky č. 12, která dále povede právě ulicí Pod Kaštany a ulicí Šumavská až k ulici Kounicova, kde dojde k opětovnému napojení na původní trať a zároveň zde bude zřízen další tramvajový trojúhelník, který umožní napojení na uvažované pokračování trati ulicí Šumavská. Součástí práce je návrh konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a návrh rozmístění zastávek včetně přístupu osob.
Studie tramvajové tratě ulicí Šumavskou s prodloužením k ulici Sportovní
Ludvík, Matěj ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trasou nové tramvajové tratě, která spojí stávající tratě na ul. Kounicova a na ul. Štefánikova. Trať pokračuje areálem Jaselských kasáren, ulicí Dělostřeleckou, kde je ukončena tramvajovou smyčkou. Součástí práce byl také návrh nového rozmístění zastávek.
Intenzivní dům v Brně
Hurych, Martin ; Kuba, Ladislav (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Studie se zabývá návrhem na řešení území o rozloze 27 ha v městské části Brno – Střed. V prostorách bývalých vojenských skladů, na parcele mezi ulicemi Veveří, Pekárenská, Kounicova a Sokolská. V současnosti je zde využívaný supermarket Albert, ostatní objekty chátrají a jsou určeny k demolici. Na jižním rohu parcely se nachází, na ulici Veveří, tramvajová zastávka. Odtud se dá snadno projít skrze parcelu na ulici Kounicovou, avšak současný stav prostředí v místě řešeného území devalvuje zážitek bytí v takovémto prostoru i estetiku vzhledem k okolní historické zástavbě. Dominantním prvkem na rohu parcely je památkově chráněný platan. Navržená struktura je vhodná současnému chápání světa. Slučuje prostředky pro intenzivní způsob života s nutnou rekonvalescencí člověka a jeho potřebou po prostoru se zelení, klidem a světlem. Koncept používá nautických prvků vkládaných do kontextu České republiky a současně navazuje na Brněnský funkcionalismus.
Studie prodloužení tramvajové tratě do Modřic
Kuchár, Martin ; Bret, Ondřej (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout prodloužení tramvajové tratě ze stávající smyčky Komárov do Modřic. Součásti návrhu je ukončení tramvajové tratě v Modřicích, rozmístění nových zastávek a propojení se stávající tratí na ul. Vídeňská. Prodloužení tratě je navrženo na maximální rychlost 50 km/h s možností budoucího zvýšení maximální rychlosti na 80 km/h v lokalitách tomu uzpůsobených. Délka trasy je cca 6 km.
Studie rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Veveří
Nováková, Anna-Marie ; Janík, Jiří (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přeložením vedení tramvajové tratě pro linku č. 12 ve městě Brně, z ulice Kounicova, na které je trať vedena nyní, na ulici Veveří, do společného vedení s linkami č. 3 a 11. Navrhovaná trať je vedena v prostoru místních komunikací. V místech křížení ulice Veveří s ulicí Pod Kaštany dojde pomocí tramvajového trojúhelníku k odpojení linky č. 12, která dále povede právě ulicí Pod Kaštany a ulicí Šumavská až k ulici Kounicova, kde dojde k opětovnému napojení na původní trať a zároveň zde bude zřízen další tramvajový trojúhelník, který umožní napojení na uvažované pokračování trati ulicí Šumavská. Součástí práce je návrh konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a návrh rozmístění zastávek včetně přístupu osob.
Studie tramvajové tratě ulicí Šumavskou s prodloužením k ulici Sportovní
Ludvík, Matěj ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trasou nové tramvajové tratě, která spojí stávající tratě na ul. Kounicova a na ul. Štefánikova. Trať pokračuje areálem Jaselských kasáren, ulicí Dělostřeleckou, kde je ukončena tramvajovou smyčkou. Součástí práce byl také návrh nového rozmístění zastávek.
Intenzivní dům v Brně
Hurych, Martin ; Kuba, Ladislav (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Studie se zabývá návrhem na řešení území o rozloze 27 ha v městské části Brno – Střed. V prostorách bývalých vojenských skladů, na parcele mezi ulicemi Veveří, Pekárenská, Kounicova a Sokolská. V současnosti je zde využívaný supermarket Albert, ostatní objekty chátrají a jsou určeny k demolici. Na jižním rohu parcely se nachází, na ulici Veveří, tramvajová zastávka. Odtud se dá snadno projít skrze parcelu na ulici Kounicovou, avšak současný stav prostředí v místě řešeného území devalvuje zážitek bytí v takovémto prostoru i estetiku vzhledem k okolní historické zástavbě. Dominantním prvkem na rohu parcely je památkově chráněný platan. Navržená struktura je vhodná současnému chápání světa. Slučuje prostředky pro intenzivní způsob života s nutnou rekonvalescencí člověka a jeho potřebou po prostoru se zelení, klidem a světlem. Koncept používá nautických prvků vkládaných do kontextu České republiky a současně navazuje na Brněnský funkcionalismus.
Studie prodloužení tramvajové trati do městské části Brno-Lesná
Pěknicová, Daniela ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh řešení prodloužení tramvajové tratě linky č. 5 ve městě Brně, která je nyní ukončena obratištěm na zastávce Štefánikova čtvrť na ulici Merhautova v katastrálním území Černá Pole. Navrhovaná tramvajová trať vede v prostoru místních komunikací a končí nově navrženým obratištěm na ulici Okružní v katastrálním území Lesná. V rámci práce je navržena konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a možnost napojení na Halasovo náměstí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.