Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce zařízení pro vakuové lisování plastů
Chlup, Pavel ; Drápela, Miloslav (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zařízení pro vakuové lisování plastů jakožto významné metody zpracování plastových polotovarů. V rešeržní části diplomové práce je popsán princip této metody, oblast využití mezi ostatními technologiemi zpracování plastů, základní informace týkající se používaných polotovarů a tvářecích forem. Jsou navrženy tři varianty řešení. Po zhodnocení těchto variant je zvolena konečná podoba zařízení. Samotná konstrukční práce obsahuje návrh vakuového lisu provedený za pomoci CAD systému Autodesk Inventor. V závěru práce je uvedena také finanční rozvaha.
Výroba pražcového šroubu
Bartošek, Filip ; Štroner, Marek (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce vypracovaná v rámci bakalářského studia řeší technologický postup výroby pražcového šroubu při využití technologie objemového tváření za tepla. Práce vznikla ve spolupráci s firmou ŠROUBÁRNA KYJOV s.r.o. Šroub bude vyráběn z materiálu ČSN 11 503. Jedná se o konstrukční nelegovanou ocel se zaručenou svařitelností. Na základě literární studie objemového tváření za tepla bylo zvoleno pěchování v uzavřeném nástroji pro výrobu hlavy šroubu. Ke zhotovení závitu byla použita technologie válcování. Pro výrobu hlavy šroubu byl vybrán vodorovný kovací lis. Závit šroubu byl vyhotoven na tři – kotoučové válcovačce. Po výrobě šroubu byla použita povrchová úprava galvanickým zinkováním pro lepší odolnost proti korozi.
Termoplastické kompozitní materiály a jejich použití na leteckých konstrukcích
Vráblíková, Lucie ; Symonov, Volodymyr (oponent) ; Klement, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá termoplastickými kompozitními materiály v leteckém průmyslu. Cíle bakalářské práce jsou rozděleny do tří částí. První část práce obsahuje přehled základních vlastností vláknových termoplastů, jejich složení a charakteristiku. V druhé části jsou uvedeny různé technologie výroby termoplastů. Poslední část se zabývá aplikacemi termoplastických kompozitních materiálů v leteckém průmyslu.
Termoplastické kompozitní materiály a jejich použití na leteckých konstrukcích
Vráblíková, Lucie ; Symonov, Volodymyr (oponent) ; Klement, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá termoplastickými kompozitními materiály v leteckém průmyslu. Cíle bakalářské práce jsou rozděleny do tří částí. První část práce obsahuje přehled základních vlastností vláknových termoplastů, jejich složení a charakteristiku. V druhé části jsou uvedeny různé technologie výroby termoplastů. Poslední část se zabývá aplikacemi termoplastických kompozitních materiálů v leteckém průmyslu.
Konstrukce zařízení pro vakuové lisování plastů
Chlup, Pavel ; Drápela, Miloslav (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zařízení pro vakuové lisování plastů jakožto významné metody zpracování plastových polotovarů. V rešeržní části diplomové práce je popsán princip této metody, oblast využití mezi ostatními technologiemi zpracování plastů, základní informace týkající se používaných polotovarů a tvářecích forem. Jsou navrženy tři varianty řešení. Po zhodnocení těchto variant je zvolena konečná podoba zařízení. Samotná konstrukční práce obsahuje návrh vakuového lisu provedený za pomoci CAD systému Autodesk Inventor. V závěru práce je uvedena také finanční rozvaha.
Výroba pražcového šroubu
Bartošek, Filip ; Štroner, Marek (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce vypracovaná v rámci bakalářského studia řeší technologický postup výroby pražcového šroubu při využití technologie objemového tváření za tepla. Práce vznikla ve spolupráci s firmou ŠROUBÁRNA KYJOV s.r.o. Šroub bude vyráběn z materiálu ČSN 11 503. Jedná se o konstrukční nelegovanou ocel se zaručenou svařitelností. Na základě literární studie objemového tváření za tepla bylo zvoleno pěchování v uzavřeném nástroji pro výrobu hlavy šroubu. Ke zhotovení závitu byla použita technologie válcování. Pro výrobu hlavy šroubu byl vybrán vodorovný kovací lis. Závit šroubu byl vyhotoven na tři – kotoučové válcovačce. Po výrobě šroubu byla použita povrchová úprava galvanickým zinkováním pro lepší odolnost proti korozi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.