Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě
Mašek, Adam ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě Cíl: Sestavení marketingové komunikace na letní sezonu 2017 na základě získaných dat Metody: V práci byly využity metody kvalitativního výzkumu. Jedná se o interview s manažerem provozu areálů Offpark a osobní zúčastněné pozorování. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro areály Offpark na letní sezonu 2017. Jedná se o návrhy marketingových nástrojů, které byly doposud v marketingové komunikaci Offpark používány zřídka, či dokonce vůbec. Mezi nejvýznamnější patří reklama na internetu, eventy a také podpora prodeje. Klíčová slova: Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní park

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.