|
Vyproštění cisterny po nehodě na dálnici a rychlostní komunikaci; možné následné škody po nehodě
Moravcová, Pavlína ; Krajňák, Michal (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá správně zvolenou technologií a technikou při vyproštění a následném odtahu havarované cisterny. Neznalost konstrukce vozidla a špatně zvolená technologie má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup k této činnosti vede k minimalizaci škod po nehodě na samotném vozidle, vozovce a jejím okolí, ale i minimalizace kolon apod. Dalším řešeným tématem v práci bude konstrukce cisternových vozidel (návěsů, přívěsů), protože znalost konstrukce cisterny a přepravované látky, umožňuje rychlé a bezpečné vyproštění. Díky znalosti konstrukce havarované cisterny lze použít správnou vyprošťovací techniku, která bude v práci také probírána. Veškerá neznalost těchto věcí má za následek následné škody po nehodě. Tato práce se bude především, jak těmto následným škodám předcházet.
|
|
Analýza počtu vyprošťovacích zásahů na úseku -0,4 až 60,5 km dálnice D2 v závislosti na intenzitě provozu
Hrdličková, Petra ; Bilík, Martin (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním základních technických dat pro určený úsek dálnice za účelem zpracování technologie odstraňování překážek na dálnici. A to v závislosti na předpokládané intenzitě dopravy predikovat na daných úsecích výkony pro vyprošťovací a odtahové služby. Práce se zabývá technologickým postupem prací. Jelikož špatná technologie vyproštění a neznalost konstrukce vozidel má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup firmy vede k minimalizaci těchto škod. Vyprošťovací a odtahová firma musí mít náležitě vyškolené pracovníky a správně zvolenou technologii vyprošťování. To vede ke zkrácení doby omezení provozu a tím lze řešit i dobu pro zkrácení kolon. Dalším řešeným tématem bude intenzita provozu, která je důležitá při hodnocení v závislosti na počtu nehod i počtu zásahů a to v místech s nejvyšší intenzitou dopravy.
|
|
Analýza počtu vyprošťovacích zásahů na úseku -0,4 až 60,5 km dálnice D2 v závislosti na intenzitě provozu
Hrdličková, Petra ; Bilík, Martin (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním základních technických dat pro určený úsek dálnice za účelem zpracování technologie odstraňování překážek na dálnici. A to v závislosti na předpokládané intenzitě dopravy predikovat na daných úsecích výkony pro vyprošťovací a odtahové služby. Práce se zabývá technologickým postupem prací. Jelikož špatná technologie vyproštění a neznalost konstrukce vozidel má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup firmy vede k minimalizaci těchto škod. Vyprošťovací a odtahová firma musí mít náležitě vyškolené pracovníky a správně zvolenou technologii vyprošťování. To vede ke zkrácení doby omezení provozu a tím lze řešit i dobu pro zkrácení kolon. Dalším řešeným tématem bude intenzita provozu, která je důležitá při hodnocení v závislosti na počtu nehod i počtu zásahů a to v místech s nejvyšší intenzitou dopravy.
|
|
Analýza počtu vyprošťovacích zásahů na úseku -0,4 až 60,5 km dálnice D2 v závislosti na intenzitě provozu
Hrdličková, Petra ; Bilík, Martin (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním základních technických dat pro určený úsek dálnice za účelem zpracování technologie odstraňování překážek na dálnici. A to v závislosti na předpokládané intenzitě dopravy predikovat na daných úsecích výkony pro vyprošťovací a odtahové služby. Práce se zabývá technologickým postupem prací. Jelikož špatná technologie vyproštění a neznalost konstrukce vozidel má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup firmy vede k minimalizaci těchto škod. Vyprošťovací a odtahová firma musí mít náležitě vyškolené pracovníky a správně zvolenou technologii vyprošťování. To vede ke zkrácení doby omezení provozu a tím lze řešit i dobu pro zkrácení kolon. Dalším řešeným tématem bude intenzita provozu, která je důležitá při hodnocení v závislosti na počtu nehod i počtu zásahů a to v místech s nejvyšší intenzitou dopravy.
|
|
Vyproštění cisterny po nehodě na dálnici a rychlostní komunikaci; možné následné škody po nehodě
Moravcová, Pavlína ; Krajňák, Michal (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá správně zvolenou technologií a technikou při vyproštění a následném odtahu havarované cisterny. Neznalost konstrukce vozidla a špatně zvolená technologie má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup k této činnosti vede k minimalizaci škod po nehodě na samotném vozidle, vozovce a jejím okolí, ale i minimalizace kolon apod. Dalším řešeným tématem v práci bude konstrukce cisternových vozidel (návěsů, přívěsů), protože znalost konstrukce cisterny a přepravované látky, umožňuje rychlé a bezpečné vyproštění. Díky znalosti konstrukce havarované cisterny lze použít správnou vyprošťovací techniku, která bude v práci také probírána. Veškerá neznalost těchto věcí má za následek následné škody po nehodě. Tato práce se bude především, jak těmto následným škodám předcházet.
|