Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Práce učitelů s e- zdroji: komparace prezenční a distanční výuky
Staňková, Hana ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Krátká, Jana (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá přístupy dvou učitelek k elektronickým výukovým zdrojům. Téma je potřeba zkoumat hlavně z důvodu možného přesunutí prezenčního vzdělávání opět do distanční formy, a proto je nutné vědět, jak učitelé pracují a využívají elektronické materiály při přípravě na výuku a v samotné výuce. Cílem práce je tedy přístupy dvou výše zmíněných učitelek porovnat a zjistit, jakým způsobem využívají e-zdroje při prezenční a distanční výuce a jak se používání e-zdrojů při obou formách výuky liší, nebo je naopak podobné. Jedná se o kvalitativní výzkum, při kterém badatelka volí dvě metody - rozhovor a pozorování. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V části teoretické se autorka práce věnuje vymezení pojmů učitel, výukové zdroje, ICT a elektronické výukové zdroje. Všechny tyto vyjmenované termíny souvisí s empirickou částí. V ní badatelka porovnává přístupy dvou učitelek na prvním stupni základní školy k elektronickým výukovým zdrojům pomocí sedmi identifikovaných kategorií. V diskuzní části je porovnáno nejen používání e-zdrojů v rámci prezenční a distanční výuky, ale také přístupy obou učitelek k e-zdrojům. V závěru práce zjišťujeme, že i přes rozdílné osobnosti, věk a místo působení učitelek jsou způsoby práce s e- zdroji podobné při obou formách výuky. KLÍČOVÁ SLOVA učitel 1....
Analýza vybrané učebnice výchovy ke zdraví
Koťátková, Eliška ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit vybranou učebnici z pohledu pedagogů, kteří s danou knihou pracují v hodinách Výchovy ke zdraví. V teoretické části je nastíněna problematika učebnic a také různé faktory ovlivňující výběr a posouzení jejich kvality. Praktická část obsahuje zhodnocení vybrané učebnice jak analýzou didaktické vybavenosti, tak i na základě praktických zkušeností učitelů. V praktické části práce bylo zjištěno, že reálné zkušenosti učitelů se příliš neliší od výsledků didaktické analýzy. V obou částech šetření se projevila nezvyklá koncepce učebnice. Tato práce by měla soužit zejména začínajícím učitelům výchovy ke zdraví při rozhodování, zda s touto učebnicí pracovat, případně jak. KLÍČOVÁ SLOVA analýza učebnice, didaktické prostředky, učebnice, funkce a struktura učebnice, hodnocení učebnic.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.