Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie rekonstrukce železniční stanice Žďárec u Skutče
Neuwirthová, Elisabeth ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Žďárec u Skutče, která leží na celostátní trati Havlíčkův Brod – Pardubice-Rosice nad Labem. Cílem rekonstrukce je vložení nástupišť splňující požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce se zabývá potřebnými úpravami kolejiště, rekonstrukcí železničního spodku a svršku a návrhem odvodnění v rekonstrukcí dotčené části stanice. Dále je vypracován výkaz výměr a odhad nákladů na rekonstrukci stanice.
Rekonstrukce železniční stanice Uničov
Šafář, Zdeněk ; Vacek, Josef (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Uničov. Cílem bylo vytvořit řešení, které bude co nejlépe vyhovovat potřebám budoucího provozu a především potřebám cestujících. Záměrem bylo řešit vše v souladu se stávající legislativou, jednoduše a účelně. Všechny nové konstrukce byly navrženy tak, aby zajistily maximální možnou míru bezpečnosti. Velký důraz byl kladen na přístupnost stanice pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V nově navržených kolejích došlo oproti původnímu stavu ke zvýšení rychlosti, byla navržena nová nástupiště a vytvořen nový systém odvodnění.
Rekonstrukce žst. Studenec
Vlachová, Dominika ; Slávik, Dušan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Studenec tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním účelem rekonstrukce je zvýšení traťové rychlosti. Rekonstrukce zohledňuje požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy.
Návrh rekonstrukce železničních stanic Ždírec nad Doubravou a Hlinsko v Čechách
Fabiánová, Lucie ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce žst. Ždírec nad Doubravou a žst. Hlinsko v Čechách, tak aby umožňovala přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Vyřešení a úprava kolejiště (zekonstrukce zhlaví), navržení rekonstrukce železničního spodku a odvodnění stanic.
Rekonstrukce železniční stanice Trutnov hl.n
Král, Vladimír ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Trutnov hlavní nádraží z hlediska vyhovění stávajícího provozu a především s ohledem na osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Bylo tedy nutné navrhnout nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Návrh se dále zabývá odvodněním rekonstruovaných kolejí a napojení vlečky.
Rekonstrukce železniční stanice Lipová Lázně
Kopecká, Denisa ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabýva rekonstrukcí železniční stanice Lipová Lázně. Hlavním cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace a platným normám. Dalším cílem je zvyšení traťové rychlosti. Součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Murínová, Klára ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení životnosti koleje a snížení nákladů na údržbu. V České republice máme tři zkušební úseky, ve kterých jsou podpražcové podložky použity. Je v nich provozně ověřován jejich vliv. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování a vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úseku v žst. Ústí nad Orlicí. V rámci zpracování bakalářské práce bylo provedeno několik měření výškové polohy koleje ve zkušebním úseku v letech 2016 a 2017, která byla zpracována a porovnána s měřeními z roku 2015. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek je zahrnuto i zpracování a vyhodnocení signálů z talířových snímačů, které slouží k měření tlaku v podloží od projíždějících souprav.
Bělotín Junction and Passing Point Study
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on design of the separated level connection of the High speed line Prerov - Ostrava to the conventional line Prerov - Ostrava near Hranice na Morave station (connected from the Ostrava side). The thesis should include the track geometry design of the conventional line and design of the Belotin Junction, consisting of two overtaking tracks, each one for one of the directions.
Rekonstrukce žs. Bystřice pod Hostýnem
Švanda, Tomáš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Bystřice pod Hostýnem tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním úkolem rekonstrukce je vložení nástupišť splňujících požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.
Rekonstrukce železniční stanice Vsetín
Maixner, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Vsetín tak, aby vyhovovala současnému provozu a požadavkům pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Jsou navržena dvě ostrovní oboustranná nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnic. Dále je zvýšena rychlost v předjízdných kolejích i ve směrových obloucích před polaneckým zhlavím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.