Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Boj o identitu na poli hongkongské kinematografie (60.-80. léta 20. století)
Rybář, Václav ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Boj o identitu na poli hongkongské kinematografie (60. - 80. léta 20. století) je analyzovat boj o různé dimenze identity v rámci hongkongské filmové tvorby, práce je primárně zaměřena na klíčové období 60. až 80. let 20. století. Těžiště práce spočívá v analýze kinematografie zkoumaného období, stranou nezůstanou ani další formující kulturní prvky, které spolu s filmem tvoří základ hongkongské masové kultury- televizní produkce a popmusic. Práce je formálně rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje politickou, kulturní a historickou reflexi, nástin mediálního a politického systému Hongkongu, druhá pak úvod do hongkongské kinematografie od roku 1913 do konce čtyřicátých let. Třetí kapitola se věnuje hongkongskému filmu coby čínské diaspoře a pokrývá období 50. let. Čtvrtá kapitola analyzuje hongkongskou kinematografii v průběhu 60. let. Pátá kapitola pokrývá hongkongskou kinematografii v době transformace 70. let. Šestá kapitola se věnuje 80. létům coby zlaté éře tzv. kantonského filmového zázraku (1980-1989) a stručně se zabývá i hongkongskou kinematografií po roce 1990 s důrazem na převzetí Hongkongu zpět pod čínskou vládu v roce 1997. Následuje závěr, který sumarizuje poznatky bakalářské práce. Některé kapitoly rovněž obsahují případové studie (case...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.