Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.