Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 478 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Averze spotřebitele ke ztrátě
Navrátil, Radek ; Katrňáková, Eliška (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza chování spotřebitele, jeho vztahu k riziku/ztrátě, jak předchází riziku této ztráty, jaké nástroje a metody využívá pro snižování ztráty ve vybraných oblastech spojených se spotřebitelským chováním. Pro aplikaci jednotlivých nástrojů a metod byl zvolen přístup 2 modelových rodin se třemi životními situacemi. Výstupem diplomové práce je návrh postupu opatření vedoucí k snižování riziku ztráty v daných životních situacích těchto rodin.
Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika
Cetlová, Tereza ; Svobodová, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem práce je čtenářům poskytnout komplexní pohled na souběžný vývoj psychologie s ekonomií. V práci je naznačeno, jak mohou být psychologické experimenty použity pro celkové obohacení klasické teoretické ekonomie. V diplomové práci se čtenáři seznámí s vývojem ekonomických teorií v průběhu let a také tím, jakou roli v těchto teoriích hraje člověk jako osobnost. Součástí práce je také část zabývající se rozhodováním spotřebitele.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Reklama a její vliv na spotřebitele
Daněk, Jan ; Chloupek, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele a jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. V praktické části se pak zaměřuje na analýzu spotřebního chování spotřebitelů, konkrétně v oblasti energetických nápojů. Byl proveden výzkum, jehož výsledky napomohou ke zlepšení marketingové komunikace firmy Red Bull.
Averze spotřebitele/investora ke ztrátě
Svorad, Michal ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou postoje a chování spotřebitele v roli investora na finančních trzích ke ztrátě, respektive jak předcházet riziku budoucí ztráty. V teoretické části je popsána teorie nutná k porozumění druhé, praktické části, dále také nástroje a metody, které jsou využívány pro snižování rizika ztráty.
Analýza vlivů na reklamu na trhu s doplňky stravy
Jandáková, Pavla ; Dvořák, Václav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tématem předkládané diplomové práce je analýza legislativních vlivů na reklamu. Kromě obecné úpravy reklamy je práce zaměřena především na regulaci reklamy doplňků stravy. Na konkrétních příkladech jsou uvedeny rozbory možných nedostatků. Tato práce řeší také postup tvorby reklamy a její legislativní kontroly na marketingovém oddělení společnosti VALOSUN a.s.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Averze spotřebitel/investora ke ztrátě
Mazánek, Lukáš ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat vztahem spotřebitele a jeho averze ke ztrátě. Vyjádřením možných rizik, které je možné vystihnout za pomocí behaviorálních teorií a psychologického přístupu. Praktická část práce bude soustředěna na popis chování spotřebitelů v roli investora. Vztah těchto spotřebitelů ke ztrátě vzhledem k výši jejich příjmu a praktická doporučení jak případná rizika ztráty zohledňovat a minimalizovat.
Kritická analýza spotřebitelské poptávky s ohledem na vývoj ekonomiky v České republice
Holásková, Romana ; Žilková, Zdenka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebního chování v České republice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a údaje, které se týkají spotřebitelské poptávky a informace nezbytné k pochopení analyzované části. Následující část se věnuje kritické analýze spotřebního koše a vynakládání výdajů domácností do různých komodit. Analytická část je zaměřena rovněž na vývoj ekonomiky, podle které lze vyvodit reakce domácností a s tím spjaté chování spotřebitelů. V závěru je práce doplněna o návrhy vedoucí ke snížení přebytečného vynakládání výdajů, které jsou doporučením pro občany České republiky.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 478 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.