Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny spotřebního chování způsobené pandemií COVID-19
Škrabánek, Martin
Diplomová práce se zabývá identifikací změn spotřebního chování způsobených pandemií COVID-19. Práce je zaměřena na analýzu situace vzniklou vlivem pandemie ve světě a České republice, na identifikaci změn v chování jedinců, zjištění změn v jejich spotřebním chování a vlivu na volný čas. Na základě zpracování získaných dat budou vyvozena upozornění na možný budoucí vývoj.
Český trh s fair trade výrobky
Trčková, Vendula
Tato práce popisuje Fair Trade v České republice, se zaměřením na povědomí českých spotřebitelů o tomto konceptu. Daná problematika je shrnuta v literární rešerši a v praktické části je zkoumána pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část nejprve popisuje Fair Trade obecně a poté se zaměřuje na vznik a vývoj Fair Trade v ČR. Praktická část mapuje české spotřebitele a jejich vztah k fairtradovým výrobkům. Získaná data z dotazníkového šetření jsou vyhodnocena pomocí grafů a zpracována v diskuzi.
Vývoj bezpečnostní situace v Egyptě a jeho vliv na rozhodování spotřebitele při výběru dovolené
Nejedlá, Jaroslava
Práce se zabývá vývojem bezpečnostní situace v Egyptě a reakcemi příjezdového cestovního ruchu na tento vývoj. Spojitost mezi příjezdovým cestovním ruchem a bezpečností v této zemi je zkoumána na základě událostí ovlivňujících bezpeč-nost Egypta a na základě zhodnocení vývoje příjezdového cestovního ruchu za posledních deset let. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, zda je bezpečnost destinace pro spotřebitele důležitým faktorem při výběru dovolené. Následně byly identifikovány segmenty s různým přístupem k riziku. V závěru práce jsou interpretovány výsledky a jsou navržena doporučení pro ces-tovní kanceláře, na který segment zacílit svoji nabídku.
Rekodifikace občanského práva a její vliv na spotřebitele v cestovním ruchu
Reichenbachová, Lenka
Tématem bakalářské práce je rekodifikace občanského práva a její vliv na spotřebitele v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část vysvětluje základní používané pojmy a srovnává předcházející a současnou právní úpravu této oblasti. Ze zjištěných změn se snaží analyzovat vliv na spotřebitele v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením z důvodu zjištění vědomí spotřebitelů o těchto změnách.
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice
Obořilová, Tereza
Obořilová, T. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce pojednává o zkoumání spotřebitelského chování na trhu s parfémy v České republice. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum. Tato data jsou analyzována pro identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují při spotřebitelském nakupování a rozhodování o nákupu. Soustřeďuje se na faktory kdy, kde a proč jsou nákupy prováděny, preference spotřebitelů a motivaci k nákupu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.