Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Čápová, Lenka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce přibližuje proces fungování marketingového nástroje sponzoringu. Zaměřuje se na sponzoring v umělecké oblasti a zkoumá, jak je vnímán spotřebiteli a jaké přínosy má pro značku, potažmo firmu. Z procesu vnímání sponzorství spotřebiteli pak vyzdvihuje faktor sponsorship fit poukazující na důležitost vazby mezi sponzorem a sponzorovaným. Hlavním cílem práce je objasnit jeho podstatu a zjistit, zda se jím zástupci firem v českém prostředí řídí či nikoliv. Teoretická část práce popisuje relevantní poznatky vycházející ze soudobé, především zahraniční literatury a praktická část pak využívá existujícího spotřebitelského průzkumu a metody expertních rozhovorů. Společně tvoří konzistentní celek zachycující dosavadní teorie a jejich ověření v praxi. Práce dochází k závěru, že sponsorship fit v umělecké oblasti má svá specifika, která je nutné zohlednit a že firmy v českém prostředí si tato specifika uvědomují a úspěšně jim přizpůsobují své sponzorské aktivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.