Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodologie segmentace realitního trhu pro oceňovací proces
Ševčík, Marek ; Kledus, Robert (oponent) ; Cupal, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá způsoby segmentace realitního trhu v návaznosti na oceňovací proces. Následuje aplikační část, ve které je provedena analýza realitního trhu města Brna. Na jejím základě jsou popsány možné postupy znalce při členění jednotlivých segmentů trhu s nemovitostmi a doporučení, jak se získanými informacemi nakládat.
Metodologie segmentace realitního trhu pro oceňovací proces
Ševčík, Marek ; Kledus, Robert (oponent) ; Cupal, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá způsoby segmentace realitního trhu v návaznosti na oceňovací proces. Následuje aplikační část, ve které je provedena analýza realitního trhu města Brna. Na jejím základě jsou popsány možné postupy znalce při členění jednotlivých segmentů trhu s nemovitostmi a doporučení, jak se získanými informacemi nakládat.
Obchodní specifika a kulturní zvyklosti Spojených arabských emirátů
Důrková, Michaela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Patka, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout informace, které by měly pomoci především potenciálním investorům zvažujícím proniknutí na trh Spojených arabských emirátů. První část je věnována všeobecným informacím o SAE, které napomůžou pochopit postavení ve světě této poměrně malé, na východě rozpínající se země. Druhá přibližuje místní kulturu, náboženství a způsob, kterým probíhají obchodních jednání. Znalost této oblasti je nezbytně nutná při styku s obchodními partnery a přispívá k úspěšné realizaci obchodních cílů firmy. Třetí část pojednává o specificích trhu a podnikatelském prostředí, kterým je každá společnost po dobu svého fungování obklopována. Poslední část uvádí výsledky vlastního průzkumu, které přináší různé názory a zkušenosti lidí působících již delší dobu ve Spojených arabských emirátech.
Obchodní a kulturní specifika SAE se zaměřením na Dubai
Štuchalová, Petra ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce by měla sloužit pro výchozí orientaci především podnikatelským subjektům, které uvažují o proniknutí na trh Spojených arabských emirátů. Klade si za cíl poskytnout informace o obchodním prostředí SAE s ohledem na kulturu země. Jedním z klíčů k úspěchu je kromě obchodních, technických či jiných znalostí pochopení místní, tedy arabské mentality, a odlišnému přístupu k obchodování. Usiluji o propojení co nejvíce informací z různých zdrojů v návaznosti na vlastní zkušenosti z regionu. Celá práce je složena ze čtyř částí. První část se věnuje obecné charakteristice SAE. Druhá pojednává o obchodních relacích SAE a specifikuje místní trh. Třetí sekce analyzuje kulturní a obchodní rozdíly a poslední, čtvrtá část, se zakládá na letitých zkušenostech cizinců žijících v Dubai.
Analýza prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování
HAUSEROVÁ, Marcela
Bakalářská práce má za úkol zanalyzovat atuální stav prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování a nalézt konkrétní kroky k rozšíření prodeje specializovaného maloobchodu do zahraničí. V rámci situační analýzy byla vyhodnocena nejvýhodnější alternativa pro firmu -strategie rozvoje trhu. Sledovaná firma má dominantní postavení na celosvětovém trhu v oblasti prodeje malé lesní a zahradní mechanizace. Jejím cílem je udržení pozice leadra na mezinárodním trhu a snaha získávat nové trhy v dalších zeměpisných oblastech s možností vytvářet nepřímou obchodní metodou siť specializovaných maloobchodních prodejen. Firma je nucena neustále investovat do vývoje a výzkumu svých produktů, věnovat se masivní celosvětové kampani a snižovat náklady či docilovat úspory z rozsahu zřizováním montážních závodů v zemích s levnější pracovní silou formou afilace.
Perspektiva hospodářských vztahů ČR s Tureckem
Wachtl, Jiří ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Dostál, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá, zda a jak velký potenciál představuje Turecko pro ČR z hlediska vzájemné obchodní výměny. Poskytuje základní informace o Turecku, jeho ekonomickou charakteristiku, zahraniční obchod země a hlavně specifika tureckého trhu pro české exportéry a exportní příložitosti. Tyto analýzy doplňuje analýza tureckého kulturního prostředí a obchodní etikety.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.