Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití hry ve výuce českých reálií
Mazůrková, Ilona ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Saicová Římalová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá hrou jako výukovou metodou, kterou lze využívat ve výuce českých reálií ve vzdělávání dospělých cizinců. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se navržené opakovací a iniciační hry osvědčují ve výuce českých reálií a zdali jsou pro studenty přínosné. Dílčím cílem práce je zmapovat situaci mezi učiteli češtiny jako cizího jazyka. Ve středu zájmu stojí otázky, jak učitelé přistupují k výuce českých reálií, jaké výukové metody uplatňují a jak vnímají hru jako výukovou metodu, kterou by ve výuce mohli využívat. V první části diplomové práce se pozornost obrací nejprve k vymezení obsahu reálií, jejich klasifikaci a problémům, jež se pojí s organizací této výuky. Ve zbývajících kapitolách je pojednáno o hře jako o výukové metodě, která může najít uplatnění ve výuce českých reálií. V empirické části práce jsou nejprve skrze elektronický dotazník zmapovány názory učitelů češtiny jako cizího jazyka na výuku českých reálií a uplatnění hry v této výuce. Získaná data z tohoto výzkumu označeného jako výzkum1 poté slouží jako motivační prostředek k realizaci výzkumu2, jehož náplní je navržení opakovacích a iniciačních her pro výuku českých reálií, jejich realizace v praxi, zhodnocení těchto her z hlediska jejich celkového fungování a jejich vlivu na studijní výsledky studentů. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.