Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The master thesis discusses the service-oriented economy paradigms with the focus on the company’s competitiveness. Specifically it points at the competitive advantages which can be achieved or promoted through service innovation. The theoretical background demostrates the specifics and the importance of services in today`s leading economies. It shows the competitive strategies used in service companies and compares them with the known strategies defined for and used in product-oriented economy. The thesis analyzes more closely the service innovation methods used by the IBM GSDC Brno company in the global IT services area. It indicates and discusses the main problems of service innovation which can hinder the competitive advantage development as well as the current and future trends in the IT services sector. As a result the thesis proposes the improved approaches to service innovation which can lead to better competitiveness on the global service marketplace.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The master thesis discusses the service-oriented economy paradigms with the focus on the company’s competitiveness. Specifically it points at the competitive advantages which can be achieved or promoted through service innovation. The theoretical background demostrates the specifics and the importance of services in today`s leading economies. It shows the competitive strategies used in service companies and compares them with the known strategies defined for and used in product-oriented economy. The thesis analyzes more closely the service innovation methods used by the IBM GSDC Brno company in the global IT services area. It indicates and discusses the main problems of service innovation which can hinder the competitive advantage development as well as the current and future trends in the IT services sector. As a result the thesis proposes the improved approaches to service innovation which can lead to better competitiveness on the global service marketplace.
Inovace služeb ve vybraném podniku
STUDNIČKOVÁ, Alžběta
Sektor služeb je velmi rozsáhlý. Představuje mnoho různých činností, od jednoduchých procesů až po ty složité. Tento sektor můžeme také nazývat jako sektor terciární. Je nejmladším a zároveň největším sektorem světového hospodářství. Váže se na něj příliv finančních prostředků a také nárůst pracovních míst. Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat posykované služby hotelu Theresia, který se nachází v centru Kolína, zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami a následně předložit návrhy na nové služby, které zákazníkům v nabídce chybí, či inovaci těch stávajících, které návštěvníkům zcela nevyhovují. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb, cestovního ruchu, inovace, řízení vztahů se zákazníky a také na klasifikaci ubytovacího zařízení. Podrobně jsou všechny oblasti rozčleněny do podkapitol s vlastním tématem. Praktická část je založena na řízeném rozhovoru s vedoucím pracovníkem hotelu a dotazníkovém šetření, které proběhlo ve výše uvedeném hotelu v období od července do prosince 2014. Zákazníci zde vyplňovali otázky, které se týkaly poskytovaných služeb v daném hotelu. Na základě jejich odpovědí došlo k odhalení nedostatků, které napomohli ke zdokonalení poskytovaných služeb a tím i celého hotelu. Mezi navrhovanými inovacemi je virtuální prohlídka umístěná na webových stránkách hotelu. Jejím cílem je seznámit hosty s prostředím hotelu a usnadnit jim jejich rozhodování. Další možnou inovací webových stránek je umístění prezentačního videa, které by mělo během pár minut seznámit hosta s hotelem a jeho poskytovanými službami. Vybudování půjčovny kol a koloběžek by mělo usnadnit přístup k těmto dopravním prostředkům v případě, kdy host nemá tu možnost si dopravit vlastní kolo do hotelu sám. Na recepci by bylo vhodné taky umístit informační materiály o regionu i suvenýry s motivy hotelu. Další možnou inovací by mohlo být vylepšení facebookových stránek hotelu, především jejich personifikace, zveřejňování novinek nebo jejich dvojjazyčné provedení. Ke zvýšení spokojenosti ubytovaných hostů pomůže odstranění nedostatků na pokojích i v koupelnách a zavedení nových služeb do nabídky hotelu.
Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi
Kánská, Kateřina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Siser, Roman (oponent)
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování služeb pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost a zároveň přínos pro poskytovatele. Úvodní část práce také představuje argumenty, proč se designu služeb věnovat, a zároveň přináší nejvýznamnější metody, jakými lze služby vylepšovat, jako jsou "cesta zákazníka službou", "persóny", vlastní vyzkoušení služeb, "etnografický výzkum" a "webdesign". Ty jsou dále využity v praktické části práce. Praktické využití designu služeb je realizováno pro projekt ""Brýle domů"". Jeho podstatou je prodej brýlí na předpis přes e-shop bryle-domu.cz a zároveň prostřednictvím patentovaného konceptu "Optiscont" -- samoobslužné oční optiky. Za účelem designu služeb projektu "Brýle domů"je pomocí představených metod proveden výzkum, který má dvě fáze. První fáze se věnuje testování prototypu služby, druhá fáze komplexnímu hodnocení služeb inovovaných mj. na základě výstupů první fáze výzkumu. Závěrečná část práce se věnuje interpretaci výsledků. Na základě výsledků výzkumu a testování je sestavena "cesta zákazníka službou" včetně vyprofilovaných "persón" -- archetypů zákazníků služby. Prostřednictvím "rezervoáru dobré vůle" jsou souhrnně prezentovány silné a slabé stránky služby. Závěrem jsou formulována doporučení pro inovace služeb. Hlavním doporučením je zjednodušit webové stránky, vysvětlit zákazníkům fungování konceptu Optiscont v místě prodeje a zaměřit se na propojení všech kontaktních míst služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.