Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 693 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profil návštěvníka eventu
Wernerová, Simona
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením profilu návštěvníka eventu, kterým je výročí bitvy u Slavkova. V literárním přehledu je zpracována problematika event turismu, event managementu a marketingu, chování spotřebitele a segmentace. V praktické části je provedena analýza eventu, SWOT analýza a pomocí dotazníkového šetření byly definovány tři typické profily návštěvníků. Na základě zjištěných informací byla navržena doporučení pro organizátory eventu.
Chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky
Křemečková, Jitka
Hlavním cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky, a následně v rámci případové studie navrhnout marketingovou kampaň k získání nových zákazníků společnosti zabývající se prodejem a montáží klimatizační techniky. Na základě identifikovaných faktorů byla provedena segmentace trhu. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů a určit preference spotřebitele. Nejprve byla provedena analýza sekundárních dat a následně sběr primárních dat. Na základě výsledků analýzy dat byly popsány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na vybraném trhu. Následně byly testovány hypotézy, provedena segmentace a v rámci případové studie byla navržena marketingová kampaň k získání nových zákazníků společnosti.
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Bachledová, Tatiana
Bachledová, T. Chování spotřebitele při online nákupu oděvů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele při online nakupování oděvu prostřednictvím aplikací. Cílem je navrhnout obecná doporučení vedoucí ke zlepšení pro provozovatele aplikací, ale i pro spotřebitele. Pro naplnění tohoto účelu byla zpracována literární rešerše, analýza trhu a také bylo využito dotazníkové šetření (n=258) a hloubkové rozhovory (n=8). Na základě dotazníkového šetření bylo vytvořeno pět segmentů, které jsou blíže popsány v části „Vlastní práce“. V návrhové části je sepsáno několik návrhů a doporučení pro aplikace i internetové obchody, které se týkají zejména využívání nástrojů marketingové komunikace a zároveň zavedení funkcí sloužících pro zefektivnění nákupního procesu a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Chování spotřebitelů na trhu s výběrovou kávou
Schneiderová, Eva
Tato práce je zaměřená na spotřebitelské chování na trhu s výběrovou kávou. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat segment českých zákazníků, kteří se o výběrovou kávu zajímají, a navrhnout vhodná doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu. Prostřednictvím kvantitativních a kvalitativních metod bylo možné zjistit faktory, jež spotřebitelské chování ovlivňují a na jejich základě navrhnout vhodná doporučení, jak tento segment oslovit. Z výsledků je patrné, že tito spotřebitelé si kávu nejčastěji vychutnávají dvakrát během dne – ráno a odpoledne, připravenou z kvalitních výběrových zrn, zejména jako filtrovanou kávu. Při výběru kavárny jsou spotřebitelé nejvíce ovlivněni kvalitou nabízené kávy. V kavárně se chtějí cítit dobře, zajímavý design podniku a příjemná atmosféra, kterou velmi často vytváří přátelských personál, je jedním z velmi důležitých faktorů pro současné spotřebitele pohybující se na trhu s výběrovou kávou. Součástí práce je případová studie zaměřená na Kavárnu ABC, v jejímž rámci jsou aplikovány obecné závěry získané z výzkumného šetření a implementována obecná doporučení.
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Gažiová, Michaela
Chování spotřebitele na trhu slevových portálů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu slevových portálů. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout taková opatření, která budou vést ke zvýšení návštěvnosti slevových portálů a následně ke zvýšení tržeb z prodeje prostřednictvím slevových portálů. Literární rešerše se zabývá především samotnou charakteristikou spotřebitele, chováním spotřebitele, faktory ovlivňujícími spotřebitele, nákupním procesem, charakteristikou slevových portálů, segmentací a také marketingovou komunikací. Orientační analýza obsahuje primární a sekundární výzkum. Primární výzkum se odvíjí od dotazníkového šetření. Diplomová práce dospěla na základě analytické části a dotazníkovému šetření ke třem podstatným segmentům pro slevové portály, na základě kterých byly vytvořeny jednotlivé návrhy, které jsou podrobně popsány v kapitole „Návrhová část“. Segmenty byly charakterizovány podle identifikačních otázek a také frekvencí nákupů, a podobně. Také byly na základě zjištění dotazníkového šetření vytvořeny obecné návrhy, které se týkají především využívání nástrojů marketingové komunikace. Tyto návrhy slouží ke zvýšení návštěvnosti a také následnému možnému zvýšení tržeb z prodeje. Klíčová slova Slevový portál, chování spotřebitele, segmentace, spotřebitel, komunikační mix.
Zhodnotenie povedomia o značke Barceló na území Českej republiky
Zajacová, Zuzana
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení povědomí o značce Barceló, konkrétně na znalost pětihvězdičkového hotelu Barceló Brno Palace. Analytická část sestává z charakteristiky hotelu, vypracované SWOT analýzy, analýzy konkurence a návštěvnosti. V rámci vyhodnocení současného stavu byl proveden výzkum na území České republiky. Závěry tohoto výzkumu byly využity v návrzích ke zlepšení strategie hotelu, aby byla více zaměřena na Českou republiku.
Chování spotřebitele na trhu nátěrových hmot
Knotková, Tereza
Knotková, T. Chování spotřebitele na trhu nátěrových hmot. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomovou prací je řešena otázka chování spotřebitele na trhu nátěrových hmot. Analýza trhu je provedena prostřednictvím dotazníkového výzkumu na území Jihomoravského kraje. Cílem práce je segmentace respondentů shlukovou analýzou. Na základě výsledné segmentace jsou pro každý segment navrhnuta vhodná doporučení pro výrobce či prodejce nátěrových hmot.
Chování spotřebitele na trhu brněnských kaváren
Provazníková, Denisa
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu brněnských kaváren. Cílem této práce je identifikovat faktory, které spotřebitele na trhu brněnských kaváren ovlivňují a stanovit doporučení pro stávající a nově vznikající kavárny v Brně. Pro zpracování jsou využity marketingové techniky kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky posloužily k segmentaci spotřebitelů pomocí shlukové analýzy. Zpracování dat bylo provedeno pomocí statistického softwaru Statistica 12. Pro doplnění charakteristik jednotlivých segmentů je proveden kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů a asociačního testu. Na základě získaných poznatků jsou vytvořeny tři segmenty brněnských spotřebitelů a jsou navržena doporučení pro provozovatele brněnských kaváren, jak na tyto segmenty cílit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 693 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.