Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody přímého prodeje literatury
Hapáková, Michala ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřena na přímý prodej jako specifický způsob podnikání. Cílem práce je analýza nakladatelské společnosti Southwestern, která se zabývá přímým prodejem naučné literatury a zjištění, jakým způsobem společnost funguje a reaguje na klesající poptávku po tištěných publikacích. Teoretická část je věnována historii přímého prodeje a specifikám role prodejce podle dostupné literatury a údajů. Tato část zahrnuje i osobní prodej jako součást marketingového mixu. Teoretickou část uzavírá popis různých odvětví literatury. Hlavním předmětem praktické části je představení společnosti Southwestern a jejího letního programu pro studenty. Jsou zde popsány metody prodeje, které společnost pro distribuci literatury používá, vývoj produktového portfolia a motivace studentů k výběru této letní práce. Na závěr shrnuji zjištěné poznatky o situaci společnosti na trhu a předkládám výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřené na motivaci studentů k výběru role prodejce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.