Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
DOUŠOVÁ, Lucie
Bakalářská práce obsahuje kromě literárního přehledu také praktickou část, která se skládá z kvantitativního a kvalitativního marketingového výzkumu. Kvantitativním výzkumem bylo zanalyzováno 44 maloobchodních jednotek. Kvalitativně byla zanalyzována jedna vybraná maloobchodní jednotka, pro kterou bylo, na základě zjištěných údajů z obou částí, vypracováno doporučení pro efektivnější využívání marketingových nástrojů.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
HAVLÍČEK, Radek
Ve svojí práci jsem se snažil zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vzorku maloobchodních subjektů v kraji Vysočina. Kvantitativním výzkumem jsem zjistil, že celá řada subjektů má dobře propracovaný systém využívání marketingových nástrojů. Podařilo se mi potvrdit převážnou část hypotéz. Především pak vliv míry využívání promotion na růst tržeb a růst hospodářského výsledku. Rovněž se mi podařilo prokázat pravdivost hypotézy o pozitivní spojitosti míry využití promotion a přítomnosti konkurence v místě podnikatelského subjektu a pozitivním vztahu tvorby písemného obchodního nebo marketingového plánu a podnikatelskou úspěšností {--} růstem tržeb, velikostí tržeb a růstem hospodářského výsledku. V závěrečné části jsem zformuloval některá doporučení maloobchodnímu subjektu, v němž vznikla případová studie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.