Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Centrum vodního lyžování Soběslav
Veselý, Tomáš ; Klubalová, Pavlína (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a zpracováním projektové dokumentace Centra pro vodní lyžování. Objekt je navržen v západní části města Soběslav, v lokalitě zaměřené na sportovní aktivity. Objekt tvoří zázemí pro letní sporty, zejména vodní lyžování a wakeboarding. Dále zde budou vybudována hřiště na míčové sporty a dráha na kolečkové brusle. Jedná se o třípodlažní nepodsklepený objekt s plochou střechou. Objekt je založen na základových železobetonových pasech a patkách. První nadzemní podlaží je vyzděno ze ztraceného bednění a částečně z monolitických konstrukcí. Druhé a třetí nadzemní podlaží je navrženo z keramických tvárnic POROTHERM. Toto zdivo je zatepleno pomocí vnějšího kontaktního zateplovacího systému. V západní části objektu je navržena provětrávaná fasáda. Stropní konstrukce jsou navrženy z předepjatých železobetonových panelů SPIROLL a částečně ze železobetonových desek. Objekt je členěn do několika provozních celků. Jsou to posilovna a její zázemí, restaurace s kuchyní, zázemím pro zaměstnance a potřebnými sklady, dále kavárna, prodejna sportovního vybavení, půjčovna vybavení pro vodní lyžování a šatny sloužící venkovním sportům. Podstatnou část druhého podlaží tvoří venkovní terasa. Z této terasy je umožněn vstup do kavárny, restaurace, prodejny a na hlavní schodiště.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Centrum vodního lyžování Soběslav
Veselý, Tomáš ; Klubalová, Pavlína (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a zpracováním projektové dokumentace Centra pro vodní lyžování. Objekt je navržen v západní části města Soběslav, v lokalitě zaměřené na sportovní aktivity. Objekt tvoří zázemí pro letní sporty, zejména vodní lyžování a wakeboarding. Dále zde budou vybudována hřiště na míčové sporty a dráha na kolečkové brusle. Jedná se o třípodlažní nepodsklepený objekt s plochou střechou. Objekt je založen na základových železobetonových pasech a patkách. První nadzemní podlaží je vyzděno ze ztraceného bednění a částečně z monolitických konstrukcí. Druhé a třetí nadzemní podlaží je navrženo z keramických tvárnic POROTHERM. Toto zdivo je zatepleno pomocí vnějšího kontaktního zateplovacího systému. V západní části objektu je navržena provětrávaná fasáda. Stropní konstrukce jsou navrženy z předepjatých železobetonových panelů SPIROLL a částečně ze železobetonových desek. Objekt je členěn do několika provozních celků. Jsou to posilovna a její zázemí, restaurace s kuchyní, zázemím pro zaměstnance a potřebnými sklady, dále kavárna, prodejna sportovního vybavení, půjčovna vybavení pro vodní lyžování a šatny sloužící venkovním sportům. Podstatnou část druhého podlaží tvoří venkovní terasa. Z této terasy je umožněn vstup do kavárny, restaurace, prodejny a na hlavní schodiště.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.