Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reflective skills of trainee teachers of English language during their teaching practice: Case study
Taušková, Martina ; Žďárek, Karel (vedoucí práce) ; Uličná, Klára (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá schopnostmi studentů pedagogické fakulty univerzity Karlovy v Praze oboru angličtina reflektovat během oborové pedagogické praxe. Teoretická část pojednává o reflektivním modelu vzdělávání učitelů a vysvětluje pojem učitele jako reflektivního praktika. Empirická část se zabývá reflexí praktikantů, jejich metodami, tématy, hloubkou a frekvencí. Značná část výzkumu také zkoumá vliv zaměstnanců univerzity (fakultních učitelů, hospitujících učitelů, metodiků) pro podporu reflexe a tím i profesního růstu praktikantů. Klíčová slova: reflexe, proces reflexe, reflektivní praktik, praktikant, oborová pedagogická praxe, fakultní učitel, hospitující, vzdělávání učitelů
Reflective skills of trainee teachers of English language during their teaching practice: Case study
Taušková, Martina ; Žďárek, Karel (vedoucí práce) ; Uličná, Klára (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá schopnostmi studentů pedagogické fakulty univerzity Karlovy v Praze oboru angličtina reflektovat během oborové pedagogické praxe. Teoretická část pojednává o reflektivním modelu vzdělávání učitelů a vysvětluje pojem učitele jako reflektivního praktika. Empirická část se zabývá reflexí praktikantů, jejich metodami, tématy, hloubkou a frekvencí. Značná část výzkumu také zkoumá vliv zaměstnanců univerzity (fakultních učitelů, hospitujících učitelů, metodiků) pro podporu reflexe a tím i profesního růstu praktikantů. Klíčová slova: reflexe, proces reflexe, reflektivní praktik, praktikant, oborová pedagogická praxe, fakultní učitel, hospitující, vzdělávání učitelů
Společná reflexe jako cesta ke spolupráci výzkumníků a učitelů
Hošpesová, A. ; Macháčková, Jana ; Tichá, Marie
Příspěvek informuje o případové studii ukazující posun několika učitelů od "reflektujícího praktika" k učiteli-výzkumníkovi cestou kvalifikované (společné) pedagogické reflexe. Kvalifikovaná pedagogická reflexe zahrnuje pozorování, popis a analýzu klíčových elementů,hodnocení atd. Vytváří prostor pro přechod od intuitivní k uvědomělé a odůvodňované činnosti učitele ve vyučování matematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.