Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Humlová, Dominika ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Ptáčková, Klára (oponent)
Bakalářská práce na téma "Individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní" školy pojednává o problematice vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, která je v dnešní době velmi aktuálním tématem. Práce je standardně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, vypracována z odborných pramenů, definuje specifické poruchy učení, popisuje jejich klasifikaci, projevy, reedukaci a možnosti a zásady vzdělávání žáků s těmito obtížemi. Praktická část se věnuje popisu příkladu dobré praxe - Základní školy Táborské, kde individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení probíhá. Zabývá se kromě charakteristiky školy, školského poradenského pracoviště a průběhu integrace i několika konkrétními příklady individuální integrace.
Současná praxe v reedukaci specifických poruch učení u žáků na základních školách v okrese Kutná Hora
Náhlovská, Michaela ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou reedukace specifických poruch učení u žáků na základních školách v okrese Kutná Hora. Cílem práce je získat vhled do současné praxe v reedukaci SPU. Konkrétně tedy zjistit, kdo na školách reedukaci zajišťuje, jakou k tomu má kvalifikaci a jak se dále v této problematice vzdělává. Dalším cílem je zjistit, jak se na vybraných školách reedukace uskutečňuje, jaké učební materiály a pomůcky jsou při reedukaci využívány a také se pokusit porovnat úroveň speciálně pedagogické péče na školách městských a obecních. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je věnována specifickým poruchám učení, zejména pak obecné charakteristice specifických poruch učení, diagnostice, reedukaci a také vzdělávání a systému péče o děti se SPU. Výzkumná část se zabývá samotným výzkumným šetřením za pomoci kvalitativní metody na vybraných základních školách na Kutnohorsku.
Individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Humlová, Dominika ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Ptáčková, Klára (oponent)
Bakalářská práce na téma "Individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní" školy pojednává o problematice vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, která je v dnešní době velmi aktuálním tématem. Práce je standardně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, vypracována z odborných pramenů, definuje specifické poruchy učení, popisuje jejich klasifikaci, projevy, reedukaci a možnosti a zásady vzdělávání žáků s těmito obtížemi. Praktická část se věnuje popisu příkladu dobré praxe - Základní školy Táborské, kde individuální integrace žáků se specifickými poruchami učení probíhá. Zabývá se kromě charakteristiky školy, školského poradenského pracoviště a průběhu integrace i několika konkrétními příklady individuální integrace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.