Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka
Kaliánková, Jana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum vlivu psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka. V teoretické části seznamuje čtenáře s tím, jak psychologie přispívá k tvorbě účinné reklamy, popisuje jednotlivé formy reklamy a psychologickou teorii motivace. Stěžejním tématem této části je etika v reklamách, etická samoregulaci reklamy, je zde také vymezena úloha Etického kodexu. Cílem výzkumu je za pomoci metody moderovaných rozhovorů odhalit faktory, které ovlivňují recepci (vnímání) reklamy. Moderované rozhovory jsou prováděny na vzorku deseti lidí. Na vybrané respondenty se nevztahují žádná předem definovaná kritéria. Práce současně také poskytuje přehled o tom, co považují oslovení lidé za etické v reklamách a jakým způsobem vnímají tuto problematiku. Jejím přínosem je odkrytí názorové různorodosti lidí, co se týká etických aspektů v reklamách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.