Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekty na podporu dětského čtenářství v mateřské škole a možnosti spolupráce jednotlivých subjektů
Ryklová, Simona ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou pregramotnost v mateřské škole v heterogenní třídě a spolupracovat při jeho realizaci s dalšími subjekty. V teoretické části vymezuji pojmy, které úzce souvisí s daným tématem, především gramotnost a pregramotnost, čtenářská pregramotnost (ve vztahu k RVP PV). Věnuji se úloze mateřské školy a nezbytnosti rozvoje dítěte v oblasti čtenářské pregramotnosti s důrazem na heterogenní třídy. Dále zdůrazňuji úlohu rodiny ve vztahu čtenářské pregramotnosti. Na závěr popisuji konkrétní kampaně a projekty v ČR, které podporují čtenářství a čtenářskou pregramotnost. V praktické části se věnuji realizaci samotného projektu v mateřské škole s heterogenními třídami. Podrobněji se věnuji kampani Celé Česko čte dětem, Noci s Andersenem a Listování. Zatímco Celé Česko čte dětem nabízí celou řadu využití, Listování a Noc s Andersenem slouží jako pouhý doplněk k rozvoji čtenářské pregramotnosti. Pozitivně hodnotím spolupráci s městskou knihovnou a rodiči.
Podpora čtenářství u dětí na 1. st. ZŠ za využití projektové metody
ŠIMEROVÁ, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na podporu dětského čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ pomocí projektové metody se zvláštním přihlédnutím k rozvoji sociálních klíčových kompetencí žáků a k prevenci sociálněpatologických jevů. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se k uvedené tematice, dále popisuje vývoj čtenářství dítěte do období pubescence, seznamuje s projektovou vyučovací metodou a nakonec představuje oficiální akce na podporu čtenářství. Praktická část popisuje tvorbu, realizaci a vyhodnocení projektu Příběhy nám pomáhají, který je zaměřen na podporu dětského čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.