Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocenění obchodního závodu společnosti Bankovní akademie - Gymnázium a Střední odborná škola, a.s.
Šťastný, Vojtěch ; Maříková, Pavla (vedoucí práce) ; Hanzal, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Ocenění obchodního závodu společnosti Bankovní akademie - Gymnázium a Střední odborná škola, a.s. je odhad tržní hodnoty konkrétního vybraného podniku k datu 31. 8. 2015. Při determinaci hodnoty podniku jsou aplikovány klasické oceňovací postupy. V první řadě je tak krátce představen samotný podnik, následně je provedena finanční a strategická analýza s cílem zhodnocení finančního zdraví a posouzení celkové perspektivy podniku do budoucna. Informace z těchto analýz jsou využity při prognóze generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu s následným oceněním. K ocenění je vzhledem k perspektivnosti podniku využita výnosová metoda DCF equity. Jako podpůrný nástroj je použito ocenění tržním porovnáním v rámci metody srovnatelných transakcí.
Problematika účetnictví, financování a daní waldorfských škol v konkrétních podmínkách
Strejcovská, Barbora ; Poutník, Lukáš (vedoucí práce) ; Zouhar, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou účetnictví, financování a daní waldorfských základních škol v České republice a stručně objasňuje podstatu a vznik tohoto způsobu vzdělávání. Problematika je názorně popsána na konkrétním příkladu Waldorfské základní školy a mateřské školy Wlaštovka Karlovy Vary o.p.s. Na příkladu této základní školy byla v práci také vyhotovena finanční analýza.
Modely financování školství a jejich vliv na výsledky studentů
Kostrhoun, Tomáš ; Vozárová, Pavla (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Tato kvalifikační práce se zaměřuje na vliv vzdělávání v soukromých institucích na výsledky studentů. Ve své práci analyzuji panelová data, vydávaná na roční bázi, zahrnující stav ekonomiky a vzdělávacího systému ve 34 státech OECD mezi lety 2000 a 2014. V první části své práce předkládám historický vývoj postoje ke vzdělávání v rámci veřejných a soukromých statků. V druhé části pak poskytuji přehled dosud vydané literatury na toto téma, která slouží jako základní kámen mé praktické části. V praktické části zkoumám vliv ekonomické situace, vzdělávacího systému a procenta studentů zapsaných na soukromých školách v jednotlivých zemích OECD na výsledky studentů. Závěry vyvozené z mých modelů nepotvrdily moji hypotézu o pozitivním efektu soukromého vzdělávání na výkonnost. Podíl studentů zapsaných na soukromých školách vyšel ve většině modelů nesignifikantní. Tento jev můžeme vysvětlit díky různým přístupům studentů k soukromému vzdělávání v různých zemích. V některých zemích jsou soukromé vzdělávací instituce vnímány jako komplement a naopak v některých jako substitut k dobrým kognitivním schopnostem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.