Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Brand management vybrané značky
Honzíková, Dana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje tématu brand managementu. Mým hlavním cílem bylo shrnout problematiku řízení značky a získané poznatky aplikovat na vybranou značku potravinářských výrobků na českém trhu, tj. zhodnotit její dosavadní řízení a současnou situaci a případně navrhnout doporučení do budoucna. K tomu využívám metodu případové studie, metodu dotazníkového šetření a metodu analýzy primárních a sekundárních dat. V teoretické části práce se zabývám pojmem značka, jejími funkcemi a základními prvky. Dále rozebírám téma brand managementu a hodnoty značky a podrobněji se zaměřuji na jednotlivé prvky schématu brand managementu dle S. M. Davise. V praktické části je představen příslušný trh, výrobce značky a značka sama. Rozvedeno je také vyhodnocení dotazníkového šetření, provedeného v rámci diplomové práce. Závěrečná část práce se věnuje shrnutí a analýze současné situace řízení značky a návrhu případných zlepšení do budoucna. Výsledky své práce považuji za využitelné jako podněty pro brand management dané značky, případně pro inspiraci při řízení dalších potravinářských značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.