|
Metody prostorového 3D tisku
Skurka, Šimon ; Vespalec, Arnošt (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o metodách prostorového 3D tisku, pomocí nichž je možné řešit řadu problémů, které se k výrobě vytlačováním nataveného termoplastu vážou. Cílem textu je tyto metody přiblížit čtenáři a seznámit ho s jejich silnými a slabými stránkami, požadavky na software, hardware a jejich přínosem pro oblast 3D tisku. První část práce se věnuje představení jednotlivých metod, obsahem druhé části je pak jejich kritické zhodnocení a seřazení dle připravenosti řešit problémy technické praxe.
|
|
Výukové metody a jejich uplatnění ve výuce 3D CAD/CAM softwaru na SPŠS a JŠ Kolín
Kozák, Tomáš ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Práce se zabývá přehledem vyučovacích metod a forem výuky a jejich aplikací při výuce odborných předmětů, a to specificky výuce 3D CAD/CAM softwaru na SPŠS a JŠ Kolín. Teoretická část práce se zabývá popisem a významem výuky odborných předmětů na středních školách a s tím spojené didaktické zásady. Praktická část práce se věnuje stručné historii CAD/CAM softwaru, studijním oborům a předmětu, v němž je vyučován, porovnává realitu výuky formulovanou v ŠVP s realitou skutečnou.
|
|
Metody prostorového 3D tisku
Skurka, Šimon ; Vespalec, Arnošt (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o metodách prostorového 3D tisku, pomocí nichž je možné řešit řadu problémů, které se k výrobě vytlačováním nataveného termoplastu vážou. Cílem textu je tyto metody přiblížit čtenáři a seznámit ho s jejich silnými a slabými stránkami, požadavky na software, hardware a jejich přínosem pro oblast 3D tisku. První část práce se věnuje představení jednotlivých metod, obsahem druhé části je pak jejich kritické zhodnocení a seřazení dle připravenosti řešit problémy technické praxe.
|
|
Výukové metody a jejich uplatnění ve výuce 3D CAD/CAM softwaru na SPŠS a JŠ Kolín
Kozák, Tomáš ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Práce se zabývá přehledem vyučovacích metod a forem výuky a jejich aplikací při výuce odborných předmětů, a to specificky výuce 3D CAD/CAM softwaru na SPŠS a JŠ Kolín. Teoretická část práce se zabývá popisem a významem výuky odborných předmětů na středních školách a s tím spojené didaktické zásady. Praktická část práce se věnuje stručné historii CAD/CAM softwaru, studijním oborům a předmětu, v němž je vyučován, porovnává realitu výuky formulovanou v ŠVP s realitou skutečnou.
|