Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv zahraničních fúzí a akvizic na trh pivovarnictví v ČR
Králová, Tereza ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Škodová, Adéla (oponent)
V Bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickými východisky vývoje trhu pivovarnictví v České republice a ve světě, výkladem relevantních pojmů a popisem koncentrace a decentralizace trhu způsobených vlivem fúzí a akvizic na českém i světovém trhu. Ve druhé kapitole popisuji trh pivovarnictví v ČR, historii jeho vývoje a dopady fúzí a akvizic po roce 1989 včetně popisů tržních podílů a průběhu koncentrace na trhu s pivem do data vyhotovení práce. Taktéž se zabývám důsledkem koncentrace na trhu s pivem v podobě nově rozvíjejících se minipivovarů. Ve třetí kapitole se zabývám historií trhu pivovarnictví ve světe, jeho vývojem a tržními podíly hlavních pivovarnických skupin. V rámci případových studií řeším konkrétními dopady zahraničních fúzí a akvizic na trh pivovarnictví v České republice. Závěr práce se zabývá výsledky zjištění, ke kterým jsem dospěla na základě uskutečněné analýzy.
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Kovářová, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh" se zabývá analýzou mexického pivovarnického trhu a poukazuje na zásadní faktory, které je nutné zvažovat při vstupu na daný trh. V první kapitole rozebírá teoretická hlediska, která musí firma zvážit, pokud chce na zahraniční trh vstoupit a shrnuje aktuální situaci na světovém pivovarnickém trhu. Ve druhé kapitole je blíže prozkoumán mexický pivovarnický trh, základní ukazatele spotřeby a hlavní hráči na trhu figurující. Třetí kapitola rozebírá blíže možnost vstupu na mexický trh pro společnost Pivovary Staropramen. Navrhuje způsoby, které mohou dopomoci firmě k úspěšnému průniku na tento trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.