Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Synchronizace textu a audia
Šikula, Vojtěch ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá synchronizací textu a audia. Jsou zde prezentovány jednotlivé práce, které se zabývaly daným problémem. K vyhodnocení jsou použita data z MGB Challenge 2015. Zkoumaná technika využívá fonémového přepisu a jeho následné zarovnání s přepisem. Zarovnání bylo provedeno podle různých modelů. Nejlepších výsledků bylo dosaženo při průniku dvou zarovnání podle modelů z kvalitních nahrávek.
Synchronizace textu a audia
Šuba, Adam ; Hradiš, Michal (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem nástroje pro synchronizaci textu a audia na úrovni jednotlivých grafémů a fonémů. V práci jsou také diskutovány možné přístupy k synchronizaci a případná omezení a problémy, kterým je třeba čelit. Zkoumaný nástroj využívá přístup vycházející z grapheme-to-phoneme konverze s použitím joint-sequence modelů. Pro experimenty jsou použity data z televizního vysílání, která byla převzata z Multi-Genre Broadcast Challenge 2015.
AutoRapper - Automatic Alignment of Speech with a Rhythm
Poliak, Sebastián ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This thesis describes a design and implementation of an application that automatically converts the input speech recording into a rap. This process is based on alignment of speech with a rhythm, which is achieved by phoneme recognition, syllabification and time-scale modification. The external features such as beat and vocal effect are added in order to make the resulting signal as close as possible to the real rap. The resulting application runs as a web service available to the users.
Ve stopách Leoše Janáčka - převod řeči na hudbu
Marciniak, Petr ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro převod řeči z nahrávky ve formátu WAV na hudbu uloženou ve formátu MIDI. V úvodní části je čtenář uveden do problematiky. Následuje popis teoretických základů zpracování řeči a následného generování hudby. Dále jsou diskutovány počáteční experimenty, jako generování základní melodie, průměrování tónů, detekce slabik atp., za účelem určení, které z těchto technik mají pozitivní vliv na poslouchatelnost vytvořené hudby, a proto by měly být ve výsledné aplikaci implementovány. Následně jsou definována základní kritéria krásy z hlediska generování hudby a jsou diskutovány různé skladatelské techniky, jako např. inverze tónů nebo změna tempa. Následuje popis implementace a vyhodnocení provedených testů. V závěrečné části je celá práce zhodnocena a je zde i krátké zamyšlení nad možnými dalšími směry vývoje tohoto systému. V příloze je možné najít uživatelský manuál k aplikaci a dále také seznam nástrojů použitých pro implementaci.
Synchronizace textu a audia
Šuba, Adam ; Hradiš, Michal (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem nástroje pro synchronizaci textu a audia na úrovni jednotlivých grafémů a fonémů. V práci jsou také diskutovány možné přístupy k synchronizaci a případná omezení a problémy, kterým je třeba čelit. Zkoumaný nástroj využívá přístup vycházející z grapheme-to-phoneme konverze s použitím joint-sequence modelů. Pro experimenty jsou použity data z televizního vysílání, která byla převzata z Multi-Genre Broadcast Challenge 2015.
Synchronizace textu a audia
Šikula, Vojtěch ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá synchronizací textu a audia. Jsou zde prezentovány jednotlivé práce, které se zabývaly daným problémem. K vyhodnocení jsou použita data z MGB Challenge 2015. Zkoumaná technika využívá fonémového přepisu a jeho následné zarovnání s přepisem. Zarovnání bylo provedeno podle různých modelů. Nejlepších výsledků bylo dosaženo při průniku dvou zarovnání podle modelů z kvalitních nahrávek.
Ve stopách Leoše Janáčka - převod řeči na hudbu
Marciniak, Petr ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro převod řeči z nahrávky ve formátu WAV na hudbu uloženou ve formátu MIDI. V úvodní části je čtenář uveden do problematiky. Následuje popis teoretických základů zpracování řeči a následného generování hudby. Dále jsou diskutovány počáteční experimenty, jako generování základní melodie, průměrování tónů, detekce slabik atp., za účelem určení, které z těchto technik mají pozitivní vliv na poslouchatelnost vytvořené hudby, a proto by měly být ve výsledné aplikaci implementovány. Následně jsou definována základní kritéria krásy z hlediska generování hudby a jsou diskutovány různé skladatelské techniky, jako např. inverze tónů nebo změna tempa. Následuje popis implementace a vyhodnocení provedených testů. V závěrečné části je celá práce zhodnocena a je zde i krátké zamyšlení nad možnými dalšími směry vývoje tohoto systému. V příloze je možné najít uživatelský manuál k aplikaci a dále také seznam nástrojů použitých pro implementaci.
AutoRapper - Automatic Alignment of Speech with a Rhythm
Poliak, Sebastián ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This thesis describes a design and implementation of an application that automatically converts the input speech recording into a rap. This process is based on alignment of speech with a rhythm, which is achieved by phoneme recognition, syllabification and time-scale modification. The external features such as beat and vocal effect are added in order to make the resulting signal as close as possible to the real rap. The resulting application runs as a web service available to the users.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.