Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv zaměstnání vybraných studentů PedF UK na jejich prezenční vysokoškolské studium
Sudková, Tereza ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu docházení do zaměstnání na studium u prezenčních studentů PedF UK. V úvodní části je teoreticky popsáno, jak se vyvíjelo terciární vzdělávání a oblast pedagogických oborů, problematika spojená se skloubením studijního a pracovního života, důvody, které vedou nejen studenty prezenčních programů k zaměstnání a v neposlední řadě, jak je studium a další aktivity s ním spojené tímto ovlivněno. Praktická část diplomové práce obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového, anonymního, online šetření s účastí 160 respondentů, kteří splnili dané podmínky (prezenční studium, 2 a vyšší ročník PedF UK). Hlavním výzkumným cílem práce bylo zjistit, jaký vliv má intenzita a kompatibilita zaměstnání při prezenčním vysokoškolském studiu u studentů PedF UK na jejich studium. Z výsledků vyplynulo, že v rámci studia pracuje 148 respondentů, z nichž 96 pracuje v kompatibilním zaměstnání. Tito respondenti pracující v průběhu jejich studia a intenzita zaměstnání nijak zásadně nepropisuje na počtu hodin strávených studiem a samostudiem, oproti respondentům, kteří mají nekompatibilní zaměstnání a je u nich patrný trend: čím více hodin v zaměstnání tím méně hodin strávených studiem a samostudiem. Motivačním faktorem a výhodou, který plyne ze...
Učitelka mateřské školy a její kompetence
NOVOTNÁ, Nikola
V bakalářské práci se zabývám učitelkou mateřské školy, jejími kompetencemi a jejím ideálním obrazem v očích dětí. V teoretické části sleduji profesní identitu a kompetence předškolního pedagoga s důrazem na jeho osobnostní a komunikační vybavenost. Zmiňuji se o pedagogické profesi z pohledu historického, o vzdělávání pedagogů a požadavcích na učitele mateřské školy. Dále se věnuji kompetencím učitelky mateřské školy a sebereflexi, která je pro toto zaměstnání nepostradatelným článkem. Výzkumné šetření v praktické části je postaveno na představách a tužbách předškolních dětí o své ideální paní učitelce/panu učiteli v mateřské škole. Ke svému výzkumu jsem použila techniku rozhovoru a analýzu výtvarného projevu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.