Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální reklama
Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Tématem bakalářské práce je mediální reklama. V centru pozornosti stojí analýza a porovnání české reklamy na pivo a ruské reklamy na pivo. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli se česká a ruská reklamy na pivo od sebe podstatně liší, nebo používají víceméně shodné jazykové, psychologické a vizuální instrumenty. Bakalářská práce je zaměřená především na lingvistický výzkum reklamy, nicméně považujeme za nezbytné uvést i stručný přehled jiných přístupů, proto je v analýze reklamy zahrnuta i stručná analýza reklamy z hlediska psychologického a marketingového.
Mediální reklama
Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Tématem bakalářské práce je mediální reklama. V centru pozornosti stojí analýza a porovnání české reklamy na pivo a ruské reklamy na pivo. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli se česká a ruská reklamy na pivo od sebe podstatně liší, nebo používají víceméně shodné jazykové, psychologické a vizuální instrumenty. Bakalářská práce je zaměřená především na lingvistický výzkum reklamy, nicméně považujeme za nezbytné uvést i stručný přehled jiných přístupů, proto je v analýze reklamy zahrnuta i stručná analýza reklamy z hlediska psychologického a marketingového.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.