Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivation and job satisfaction analysis of employees in particular organization.
Kusá, Ivana ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Smýkalová, Martina (oponent)
Cílem teoretické části práce bylo vymezit základní pojmy týkající se motivace a pracovní spokojenosti, motivačních teorií, vztahu motivace, spokojenosti pracovníka a jeho výkonu. Praktická část práce je věnovaná analýze pracovní spokojenosti na oddělení ve vybraném podniku. Výsledkem této analýzy je návrh možných opatření, která by mohla vést k zvýšení pracovní spokojenosti na zkoumaném oddělení.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Ingilzyan, Vera ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Zaměstnanci jsou pro každou firmu nepostradatelnou součástí. Je to vidět z klesajícího významu hmotných aktiv a z rostoucí cennosti znalostních aktiv představujících intelektuální kapitál. Protože zaměstnanci jako nositelé znalostí se stávají důležitým faktorem konkurenceschopnosti, musí se management firmy o ně pečlivě starat a zajišťovat kvalitní pracovní prostředí. Cílem této práce je zhodnocení situace v reálném podniku a navržení možných změn, které by mohly přispět ke spokojenosti pracovníků. Proto se budu v první části věnovat teoretickým východiskům spokojenosti zaměstatnanců. Po přiblížení teoretických poznatků rozeberu v praktické části výhody a nedostatky reálného podniku a navrhnu řešení daných problémů.
Analýza podmínek spokojenosti pracovníků v podniku
Holakovská, Lenka ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Cílem práce bylo vymezit základní pojmy týkající se problematiky pracovní spokojenosti a dále provést analýzu pracovní spokojenosti ve vybraném podniku, jehož jméno zde nebude, z důvodu ochrany citlivých informací, zveřejněno. Data potřebná k provedení analýzy byla získána dotazníkovým šetřením, kterého se zúčastnilo celkem 122 zaměstnanců ze 13 různých poboček. Respondenti byli rozděleni do tří skupin, a to podle vykonávané pracovní pozice a intenzity kontaktu této pozice s klienty. Výsledky šetření byly zpracovány především za jednotlivé skupiny, aby bylo možno lépe zachytit rozdíly v jejich spokojenosti. Na základě výsledků pak byly zdůrazněny nejproblematičtější oblasti a navržena konkrétní opatření, která by mohla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti na zkoumaných pobočkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.