Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z
Novotná, Lucie ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z Bakalářská práce Autor práce: Lucie Novotná Abstrakt v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na instagramových profilech deseti nejsledovanějších českých influencerů generace Z. V teoretické části práce jsou definovány pojmy jako Instagram, influenceři, generace Z a také jsou zde popsány obecné principy influencer marketingu, vysvětleno fungování reklamy na Instagramu a formy spolupráce značek s influencery. Praktická část práce se pak zaměřuje na konkrétních deset influencerů a detailně se věnuje jejich spolupracím se značkami. Analýzou dat z profilů těchto influencerů na Instagramu za rok 2020 jsou zkoumány všechny jejich příspěvky obsahující reklamu. Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast reklamy na instagramových profilech nejsledovanějších českých influencerů generace Z a popsat přístup těchto influencerů k reklamě - jakou podobu jejich reklamní příspěvky mají, jaký produkt nebo službu propagují a zda se jedná o jednorázovou nebo dlouhodobou spolupráci s danou značkou. Zejména je pak v práci zkoumáno, jestli vybraní nejsledovanější influenceři reklamu označují, a pokud ano, jakými způsoby ji označují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.