Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení venkovní reklamy
BAUEROVÁ, Milada
Cílem bakalářské práce na téma Hodnocení venkovní reklamy je na základě hodnocení venkovní reklamy vybraného podniku navrhnout změny a doporučení pro tento podnik. Dalšími cíli této bakalářské práce jsou: zjištění, jak lidé registrují venkovní reklamu, vytvoření vlastního návrhu reklamy a zjištění, která z kampaní bude úspěšnější. Zvoleným podnikem je Restaurace Bazén v Rakovníku. Jedná se o menší podnik, zabývající se pohostinskou činností. Vlastní práce je zpracována pomocí následujících metod: literární přehled, řízený rozhovor, experiment (pomocí dotazníkového šetření), porovnání, syntéza a analýza výsledků. Na základě výsledků budou navrhnuta nová opatření a doporučení pro zvolený podnik.
Podnikatelský plán v oblasti komerční komunikace
Ševčík, Karel ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Podnikatelský plán v oblasti komerční komunikace" se v teoretické části zabývá aspekty podnikatelského plánu jakožto dokumentu a částečně také problematikou jeho hodnocení i financování podnikání obecně. Na základě nabytých poznatků je v praktické části sestaven podnikatelský plán vznikající společnosti AdGo. Primárním cílem této práce je vytvoření podnikatelského plánu se všemi náležitostmi, který má ověřit realizovatelnost záměru. Na základě dosažených výsledků se daný záměr ukázal být za určitých předpokladů realizovatelný a životaschopný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.