Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Opponent Modelling in Games with Imperfect Information
Kovačič, Milan ; Schmid, Martin (vedoucí práce) ; Hartman, David (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou oponent modelingu. Cílem této práce je představit rozumnou selekci technik, které predikují chování oponentů v hrách bez perfektní informace a rozumně tuto výhodu využívají. V této práci jsem se zaměřil na osvětlení fundamentálních pojmů, představení předmětných technik a na bezpečnost oponent modelingu vzhledem na platformu hry poker. Výzkum ukázal, že efektivní oponent modeling je možný s vyhovujici bezpečností a zároveň překvapivou efektivitou v komparaci s pesimistickým pristupem hledání Equilibria.
Integrating Probabilistic Model for Detecting Opponent Strategies Into a Starcraft Bot
Šmejkal, Pavel ; Černý, Martin (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Nedávný výzkum na poli umělé inteligence (UI) pro real time strategie (RTS) poukázal na potřebu vývoje počítačem ovládaných hráčů (botů) se schopností adaptovat svoji strategii v závislosti na akcích oponenta. Mezitím co pozorujeme pokrok v detekování oponentovy strategie mimo hru, použití této informace ve hře zatím neslaví úspěch. Představujeme verzi UAlbertaBota obohacenou o existující probabilistický algoritmus pro strojové učení s učitelem ze záznamů z hry a predikci strategie. Tento bot schopný adaptovat svoji strategii se ukázal být lepším než náhodný bot, jak znázorňujeme na simulovaném turnaji botů ve hře StarCraft: Brood War. Naše práce také poukazuje na důležitost scoutování a adaptace strategie. Dalším zlepšováním strategií může být dosaženo umělé inteligence schopné zápasit s lidskými hráči.
Opponent Modelling in Games with Imperfect Information
Kovačič, Milan ; Schmid, Martin (vedoucí práce) ; Hartman, David (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou oponent modelingu. Cílem této práce je představit rozumnou selekci technik, které predikují chování oponentů v hrách bez perfektní informace a rozumně tuto výhodu využívají. V této práci jsem se zaměřil na osvětlení fundamentálních pojmů, představení předmětných technik a na bezpečnost oponent modelingu vzhledem na platformu hry poker. Výzkum ukázal, že efektivní oponent modeling je možný s vyhovujici bezpečností a zároveň překvapivou efektivitou v komparaci s pesimistickým pristupem hledání Equilibria.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.