Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití finančních prostředků z fondů EU a veřejných rozpočtů ČR na podporu pedagogických pracovníků středních škol
POKORNÁ, Nikola
Náplní práce je analýza a evaluace podpory ze zdrojů EU a veřejných rozpočtů ČR v oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol. Analýza byla provedena na OP VVV, OP PPR současného programového období a jiných grantových či dotačních titulech relevantních pro tuto práci. Také evaluace úspěchu či neúspěchu čerpání finančních prostředků dle jednotlivých výzev. Součástí práce je také nástin vývoje podpory vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol a praktická doporučení pro budoucí realizátory.
Analýza vývoje českého průmyslu
Mynářová, Barbora ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kalínská, Emílie (oponent)
Zkušenost z meziválečného období dokazuje, že za předpokladu správného zacházení s daným potenciálem je možné držet krok se světovou úrovní výroby. Direktivní způsob řízení hospodářství nepracoval správně se silnými a slabými stránkami průmyslu a snažil se ho vtlačit do mantinelů neslučujících se s jeho dlouhodobým rozvojem. Konečně v 90. letech dostal český průmysl novou šanci poučit se ze svých nezdarů. Jak s touto přílezitostí naložil? Totalitní systém byl ve sledování vlastních teorií velmi důsledný, a tak se mu podařilo český průmysl dokonale zdecimovat. Rovněž podnikatelská kultura za dlouhých 40 let silně utrpěla. Kde bylo původně státního dozoru příliš, tam se v procesu transformace ve své podstatě vytratil. Nově vzniklá podnikatelská sféra musela roky spoléhat na vlastní síly a dodejme, že za daných okolností si vedla poměrně dobře. Silná konkurence na zahraničních trzích však odhalila některé nešvary v českém exportně orientovaném hospodářství. Nevyhnutelnost podnikání specifických kroků k posilování konkurenceschopnosti českého průmyslu vedla vládu k větší všímavosti vůči problematice podpory průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.