|
Automatická detekce témat, segmentace a vizualizace on-line kurzů
Řídký, Josef ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit webovou aplikaci, která dokáže automaticky detekovat a segmentovat témata z videozáznamů on-line kurzů. Při následném přehrávání zpracovaných záznamů má uživateli vizualizovat záznamy z ostatních, tématicky shodných, on-line kurzů. Tento dokument obsahuje popis daného problému, představení použitých nástrojů, popis realizace, princip fungování a popis uživatelského prostředí výsledného systému.
|
|
Model e-learningu pro e-commerce
Brabcová, Kateřina ; Sedláčková, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce shrnuje možné způsoby využití Internetu k realizaci e commerce ve smyslu obchodu se vzděláním. Práce pojednává o formách počítačem podporovaných metod výuky, shrnuje použitelné softwarové nástroje, webové aplikace a vzdělávací portály, které se zaměřují na tvorbu či šíření studijních materiálů, nebo celých systémů řízení vzdělávání.
|
|
Automatická detekce témat, segmentace a vizualizace on-line kurzů
Řídký, Josef ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit webovou aplikaci, která dokáže automaticky detekovat a segmentovat témata z videozáznamů on-line kurzů. Při následném přehrávání zpracovaných záznamů má uživateli vizualizovat záznamy z ostatních, tématicky shodných, on-line kurzů. Tento dokument obsahuje popis daného problému, představení použitých nástrojů, popis realizace, princip fungování a popis uživatelského prostředí výsledného systému.
|
|
Model e-learningu pro e-commerce
Brabcová, Kateřina ; Sedláčková, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce shrnuje možné způsoby využití Internetu k realizaci e commerce ve smyslu obchodu se vzděláním. Práce pojednává o formách počítačem podporovaných metod výuky, shrnuje použitelné softwarové nástroje, webové aplikace a vzdělávací portály, které se zaměřují na tvorbu či šíření studijních materiálů, nebo celých systémů řízení vzdělávání.
|