Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Program pro generování obrázkových křížovek
Navrátil, Ondřej ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Ústředním tématem této práce jsou obrázkové křížovky, tedy hlavolamy podobné např. známému sudoku či criss cross. Pozorost je věnována zejména problematice automatického a poloautomatického generování těchto rébusů z digitálních obrázků a otázce řešení, respektive řešitelnosti obrázkových křížovek. Zkoumané vlastnosti a postupy jsou demonstrovány v aplikaci picross, implementované jako součást této bakalářské práce.
Řešitel hry griddlers
Balcárek, Lukáš ; Čermák, Martin (oponent) ; Goldefus, Filip (vedoucí práce)
Hlavním motivem této práce je logická hra Griddlers, na které jsou ukázány různé postupy pro hledání správného řešení. Pro nalezení řešení daného zadání se používají neinformované a informované algortimy, které jsou přizpůsobeny pro tuto logickou hru. Součástí této práce je vytvořená konzolová aplikace (demonstrující hledání výsledků ze zadaných metadat), na které je možné testovat různá zadání a pozorovat měnící se výpočetní nároky. Vytvořená aplikace má za cíl jednoduchým způsobem ukázat propojení umělé inteligence, algoritmizace a zpracování dat ve zvolené hře Griddlers.
Řešitel hry griddlers
Balcárek, Lukáš ; Čermák, Martin (oponent) ; Goldefus, Filip (vedoucí práce)
Hlavním motivem této práce je logická hra Griddlers, na které jsou ukázány různé postupy pro hledání správného řešení. Pro nalezení řešení daného zadání se používají neinformované a informované algortimy, které jsou přizpůsobeny pro tuto logickou hru. Součástí této práce je vytvořená konzolová aplikace (demonstrující hledání výsledků ze zadaných metadat), na které je možné testovat různá zadání a pozorovat měnící se výpočetní nároky. Vytvořená aplikace má za cíl jednoduchým způsobem ukázat propojení umělé inteligence, algoritmizace a zpracování dat ve zvolené hře Griddlers.
Program pro generování obrázkových křížovek
Navrátil, Ondřej ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Ústředním tématem této práce jsou obrázkové křížovky, tedy hlavolamy podobné např. známému sudoku či criss cross. Pozorost je věnována zejména problematice automatického a poloautomatického generování těchto rébusů z digitálních obrázků a otázce řešení, respektive řešitelnosti obrázkových křížovek. Zkoumané vlastnosti a postupy jsou demonstrovány v aplikaci picross, implementované jako součást této bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.