Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí142 - 151dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza návštěvnosti extraligy ledního hokeje
Opavský, Tomáš ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt, popsat a analyzovat faktory ovlivňující diváckou poptávku po utkáních české extraligy ledního hokeje a na základě zjištěných skutečností se pokusit navrhnout možná opatření ke zvýšení této poptávky. V praktické části práce jsou hojně aplikovány zejména matematicko-statistické metody. Jedná se obzvláště o užití aritmetických průměrů, korelační analýzy a různých druhů specifických koeficientů. K ohodnocení průměrných návštěv a významnosti jednotlivých faktorů je použita metoda komparace a to jak věcná, časová, tak také prostorová. Za hlavní přínos této práce lze považovat obzvláště aktuální zmapování názorů a postojů fanoušků extraligových klubů prostřednictvím realizace komplexního internetového průzkumu, jehož výsledky jsou náplní jednotlivých odstavců.
Co ovlivňuje poptávku po návštěvnosti fotbalových zápasů Synot ligy?
Šesták, Marek ; Rotschedl, Jiří (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá na základě dat z 955 utkání nejvyšší české fotbalové ligy ze sezon 2010/2011 až 2013/2014, které determinanty a jakým způsobem ovlivňují návštěvnost fotbalových utkání v České republice. Z odhadů vyplývá, že se fanoušci o navštívení zápasů rozhodují na základě současné formy týmů a umístění v předchozí sezoně. V případě umístění za druhou a třetí sezonu zpět hraje roli pouze kvalita hostujícího týmu. Pokud se zápas hraje večer, návštěvnost se přibližně o 7 % sníží. Vzdáleno mezi týmy také snižuje návštěvnost a to o 2,4 % na 100 km. Srážky v den zápasu snižují návštěvnost o 4,8 %. Atraktivita a reputace hostujícího týmu návštěvnost zvyšuje, pokud je hostujícím týmem Sparta Praha, tak se návštěvnost zvyšuje o 87%, u Slavie Praha se návštěvnost zvyšuje o 45% a pokud je hostujícím týmem mistr předchozí sezony, pak se návštěvnost zvyšuje o více než 32%. Vliv substituce s hokejem a televizním vysíláním se nepodařilo prokázat.
Podnikatelský plán – BeachAddicts Spoje
Šabatka, Jiří ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu výstavby a provozu beachvolejbalového areálu na Praze 3. Hlavním cílem tohoto dokumentu je zpracovat podnikatelský plán a vyhodnotit proveditelnost a ţivotaschopnost projektu. Dílčími cíli jsou identifikace vhodné lokality k realizaci, zpracování finančního plánu projektu a vyhodnocení míry výnosnosti investice. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům souvisejících s prací, struktuře podnikatelského plánu a podstatě metod, které jsou v práci aplikovány. Praktickou část představuje samotný podnikatelský plán. Důraz je v praktické části kladen na programy zvyšující návštěvnost areálu, vlastní dotazníkové šetření vyuţité v rámci analýzy zákazníka, analýzu konkurence, marketingový a finanční plán.
Jak hospodářský cyklus ovlivňoval v letech 1993 -2013 návštěvnost českých kin?
Levová, Kateřina ; Pikhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Základní otázkou této bakalářské práce byl vztah mezi hospodářským cyklem a návštěvností kin v České republice. Dalšími otázkami je pak vliv technologického pokroku, důchodu domácností a vliv substitutů a komplementů na návštěvnost. Podobné otázky zkoumalo již několik prací v různých státech, přesto výsledky nejsou shodné. Přínosem práce je zkoumání českého odvětví, které z ekonomického pohledu nebývá analyzováno příliš často. V první části jsou popsány dotčené teorie: teorie hospodářského cyklu, teorie spotřebitele a poptávky. Další část práce obsahuje popis analyzovaného odvětví, jeho historický vývoj a přehled studií, které toto téma již zpracovávaly. Následují dva modely: první zkoumající celkovou roční návštěvnost kin (1993 až 2013) a druhý model zaměřený na průměrnou návštěvnost na jedno promítání. V obou modelech byla zkoumána závislost návštěvnosti kin na cyklické složce míry nezaměstnanosti a dalších proměnných. V obou případech výsledky naznačují, že návštěvnost je procyklická. Výše reálné mzdy má pozitivní dopad na návštěvnost. Vliv technologického pokroku je naopak záporný.
Gamifikace a fantasy hry jako prostředek zvyšování návštěvnosti zpravodajského portálu
Böck, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a fantasy hry. Hlavním cílem bylo zmapovat situaci v České republice a zjistit, jestli mají fantasy hry vliv na čtenost sportovního serveru. V teoretické části práce jsou gamifikace a fantasy hry definovány, představeny největší gamifikační projekty ve světě i pokusy v České republice a vybraná fantasy hra ze zámoří. V praktické části je popsána situace na trhu fantasy her v České republice, porovnáni dva největší zástupci a zkoumán vliv na čtenost sportovních webů.
Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Ruskovská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Kvalifikační práce analyzuje vliv nástrojů internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ, oficiálního blogu počítačové společnosti Lenovo. Soustřeďuje se na časový průběh návštěvnosti blogu od jeho vzniku, vlivu sociálních sítí a placeného propagování příspěvků na Facebooku na návštěvnost. Na závěr sleduje, v jaké míře ovlivňují jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovou návštěvnost blogu během sledovaného období.
Analýza návštěvnosti HC Sparta Praha
Jankovič, Velimír ; Melzochová, Jitka (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
V bakalářské práci zkoumám sezónní návštěvnost zápasů hokejového týmu HC Sparta Praha v letech 2002/2003 až 2012/2013 a individuální zápasovou návštěvnost v letech 2008/2009 až 2012/2013. Získaná data byla podrobena regresní analýze a pomocí metody nejmenších čtverců byly kvantifikovány vlivy determinantů návštěvnosti. Mezi nejvýznamnější faktory patří rivalita mezi týmy a přítomnost věhlasných jmen na ledě. Pokud se jednalo o derby, návštěvnost vzrostla o téměř 59%. Naopak nebyl prokázán vztah mezi cenou vstupenky a návštěvností, což dává managementu Sparty manévrovací prostor v oblasti cenové politiky.
Determinanty poptávky po službách ZOO Jihlava
Nacházel, Jan ; Rotschedl, Jiří (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké determinanty určují poptávku po službách ZOO Jihlava, a na jejich základě doporučit zoo opatření, která by mohla zvýšit její návštěvnost a tržby. V práci byla použita časová řada o 2557 pozorováních, která pochází z období mezi lety 2007 a 2013. Tato data byla podrobena ekonometrické analýze za pomoci metody nejmenších čtverců s robustními standardními chybami vůči heteroskedasticitě a autokorelaci. Většina proměnných zařazených do ekonometrického modelu vyšla statisticky významně. Návštěvnost pozitivně ovlivňují zejména státní svátky a víkendy. Vstupné a cena pohonných hmot nepředstavuje v rozhodování návštěvníků významnou roli.
Modelování návštěvnosti hradu Bítov
Vajdíková, Romana
Vajdíková, R. Modelování návštěvnosti hradu Bítov. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Bakalářská práce se zabývá ekonometrickým modelováním návštěvnosti hradu Bítov v letech 2007--2013. Identifikuje hlavní faktory ovlivňující návštěvnost a navrhuje doporučení, která povedou k jejímu nárůstu. Údaje o počtu návštěvníků v daném období byly poskytnuty panem Binderem, kastelánem Bítovského hradu. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o cestovním ruchu, oblasti Vranovsko a hradu Bítově a teorie potřebná k analýze časových řad. Praktická část práce analyzuje danou časovou řadu, vyhodnocuje ji a předpovídá její další průběh.
Identifikace faktorů ovlivňujících návštěvnost ubytovacích zařízení v České republice
Štěpánková, Milena
Cílem práce je pomocí ekonometrické analýzy identifikovat faktory ovlivňující návštěvnost ubytovacích zařízení v České republice a v penzionu LION. K objasnění dané problematiky a vysvětlení důležitých pojmů je nejprve zpracována teoretická část a metodika, ze které pak vychází praktická část. V praktické části jsou pomocí metody nejmenších čtverců vytvořeny dva modely, u kterých jsou testovány jednotlivé předpoklady klasického lineárního regresního modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí142 - 151dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.