Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multiplatformní hra postavená na XNA
Chramosil, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření multiplatformní vesmírné 3D hry pro platformy PC a Xbox 360 pomocí XNA Frameworku 4.0. Nejprve představuje technologie použité při vývoji této hry, včetně hardware a schopností konzole Xbox 360,  následně se věnuje návrhu, implementaci a optimalizaci této hry. V poslední části popisuje prerekvizity a rozdíly vývoje pro Xbox 360, včetně optimalizací specifických pouze pro tuto konzoli, a nastiňuje možnosti portace této hry pro platformu Windows Phone.
Sorcerer's Struggle
Tóth, Gergely ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Do Manh, Tuan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D renderer pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. V rámci práce byla také implementována knihovna pro cross-device komunikaci zprostředkovávající bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních. Dále byla vytvořena knihovna pro server-client komunikaci, která je použitá v implementaci herního serveru, který nabízí možnost online hraní.
Multiplatformní hra postavená na XNA
Chramosil, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření multiplatformní vesmírné 3D hry pro platformy PC a Xbox 360 pomocí XNA Frameworku 4.0. Nejprve představuje technologie použité při vývoji této hry, včetně hardware a schopností konzole Xbox 360,  následně se věnuje návrhu, implementaci a optimalizaci této hry. V poslední části popisuje prerekvizity a rozdíly vývoje pro Xbox 360, včetně optimalizací specifických pouze pro tuto konzoli, a nastiňuje možnosti portace této hry pro platformu Windows Phone.
Sorcerer's Struggle
Tóth, Gergely ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1
Sorcerer's Struggle
Tóth, Gergely ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje výběr herního enginu, založené na výhody a nevýhody z hlediska hry. Mezi ostatními diskutovanými tématy patří design editoru herního světa, problém serializace a řešení dynamické synchronizace obrazů. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra a příslušný editor herního světa.
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Do Manh, Tuan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D herní engine pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. Vývoj herního enginu byl proveden pomocí rozhraní DirectX. V práci se podařilo napsat engine v .NET C# s použitím knihovny SharpDX. V rámci práce bylo také implementováno rozhraní pro cross-device komunikaci založené na bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních.
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Do Manh, Tuan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální herního klienta spustitelném na různých zařízeních (PC, notebook, tablet, mobilní telefon). Hra měla spadat do žánru her na hrdiny (RPG) se zaměřením na akčně tahový boj. V rámci práce byl vytvořen vlastní 3D renderer pro malé scény umožňující renderování objektů a animování postav. V rámci práce byla také implementována knihovna pro cross-device komunikaci zprostředkovávající bluetooth technologii pro komunikaci mezi klienty běžících na různých zařízeních. Dále byla vytvořena knihovna pro server-client komunikaci, která je použitá v implementaci herního serveru, který nabízí možnost online hraní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.