Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenst´ klientov ubytovacích zariadení v Juhomoravskom kraji
Belavá, Silvia
Belavá, S. Spokojenost klientů ubytovacích zařízení v Jihomoravském kraji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zaobírá úrovní spokojenosti klientů a kvality poskytovaných služeb v 3* a 4* hotelích, nacházejících se v Jihomoravském kraji. Na základě primárního výzkumu, jsou odhaleny klíčové faktory, které mají vliv na celkovou spokojenost klienta a také je identifikována úroveň spokojenosti s hotelovými službami. Dílčím cílem práce je analýza vlivu certifikace hotelu na úroveň spokojenosti klientů. Pro zjištění vnímané kvality poskytovaných služeb hotelů, je v práci aplikován model SERVQUAL, spolu s analýzou GAP. V souladu s vyhodnocením primárních dat, jsou formulovány doporučení pro hotelové subjekty, na zvýšení kvality jimi poskytovaných služeb.
Hodnocení kvality vybraných středisek cestovního ruchu
Martináková, Denisa
Diplomová práce se zabývá nejvýznamnějšími faktory kvality služeb vybraných lyžařských center, které mají vliv na spokojenost zákazníků. Hlavním cílem práce je zhodnotit kvalitu lyžařských středisek z objektivního a subjektivního pohledu. Výzkum primárních dat slouží ke zjištění stěžejních faktorů kvality služeb. Dále se práce zabývá hodnocením skutečně poskytovaných služeb vybraných lyžařských středisek. K vyhodnocení slouží model SERVQUAL. Výsledky práce podávají informace o vnímané kvalitě služeb daných středisek. V závěru práce jsou předložena doporučení pro zvýšení nynější kvality.
Hodnocení kvality informačních center
Crhová, Jana
Diplomová práce se zabývá stěžejními faktory služeb informačních center, které mají vliv na spokojenost zákazníků. Hlavním cílem této práce je na základě primárního výzkumu tyto faktory identifikovat. Primární výzkum, který je zaměřen jak na domácí tak zahraniční návštěvníky, odhalí požadavky, které určují kvalitu služeb. Práce je dále zaměřena na hodnocení skutečně poskytnuté kvality služeb informačních center, které působí v krajích Středočeském včetně Prahy, Libereckém a Pardubickém. Pro identifikaci skutečné kvality služeb informačních center je v práci využito především modelu SERVQUAL. Výsledky práce informují o stávající situaci týkající se vnímání kvality služeb informačních center. Z vyhodnocených dat budou předložena doporučení pro zvýšení stávající kvality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.