Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní marketing v ČR
Šrámek, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma mobilní marketing v ČR má za cíl zmapovat vývoj mobilních zařízení, návazných služeb a využití pro účely marketingu a marketingové komunikace. V teoretické části je zpracován vývoj a možnosti využití pro marketéry. Součástí této kapitoly jsou i případové studie, které vhodně doplňují popsané možnosti. Následuje praktická část, která je založena na kvantitativním a kvalitativním výzkumu. Kvantitativní výzkum byl proveden pomocí online dotazování a vzorek 100 respondentů byl zvolen záměrným výběrem. Cílem bylo zhodnotit aktuální situaci a zkušenosti s mobilním marketingem z pohledu běžných uživatelů. Kvalitativní výzkum byl proveden formou skupinové diskuse s experty z oblasti mobilního marketingu. Cílem bylo zjistit současné možnosti, míru využití a pohled na nejbližší budoucnost tohoto odvětví.
Vnímání telekomunikačních společností v ČR ze strany klientů
Sámek, Michal ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Králová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje vnější komunikaci tří hlavních operátorů zastoupených na českém trhu. Pomocí dotazovacích metod je zkoumáno vnímání komunikace operátorů, jejich pověsti a image u cílové skupiny respondentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.