Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh hlubinného založení domova seniorů v Plzni
Janočo, Martin ; Fiala, Radek (oponent) ; Brdečková, Helena (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je návrh pilotového založení stavby v daných geologických podmínkách. Výchozími podklady přitom jsou zpráva inženýrsko-geologického průzkumu lokality a schéma zatížení základů. Návrh a výpočet je proveden s pomocí tabulkového procesoru Excel a geotechnického software GEO5 – modul Pilota. Oba výpočty jsou nakonec srovnány s výstupem z programu Plaxis 2D.
Založení stavby ve složitých základových poměrech
Blinková, Magdaléna ; Fiala, Radek (oponent) ; Brdečková, Helena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh hlubinného založení dálničního mostu na dálnici D3 v km 112,574, přes Bošilecký potok a zhodnocení geomorfologických, geologických a hydrogeologických poměrů a provedení statického výpočtu založení mostu.
Návrh hlubinného založení obytného domu ve Vsetíně
Fišman, David ; Glisníková, Věra (oponent) ; Brdečková, Helena (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je optimální navržení hlubinného založení bytového domu ve flyšové geologii při respektování statické a ekonomické stránky dané problematiky. Návrh vychází ze zadaného zatížení od horní stavby a z podkladů inženýrskogeologického průzkumu provedeného v místě plánované výstavby. Výpočet osamělých pilot je autorem zhotoven manuálně v rozhraní programu Smath a ověřen programem GEO5.
Vyhodnocení zatěžovacích zkoušek pilot z tryskové injektáže
Čechová, Simona ; Račanský, Václav (oponent) ; Chalmovský, Juraj (vedoucí práce)
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části byla představena metoda tryskové injektáže, její druhy a možnosti využití. Byly charakterizovány mechanické vlastnosti prvku zhotoveného tryskovou injektáží. Byly popsány různé metody odhadu únosnosti pilot – analytický výpočet únosnosti vrtaných pilot a výpočet únosnosti pilot analýzou mezní zatěžovací křivky dle CHIN (1970; 1972). Dále byla obecně vysvětlena metoda přenosových funkcí, definována hyperbolická přenosová funkce a potřebné vstupní parametry výpočtu. V rámci přenosových funkcí byla představena tzv. beta metoda, která slouží pro výpočet mezního plášťového tření piloty. V praktické části práce bylo provedeno vyhodnocení několika statických zatěžovacích zkoušek pilot z tryskové injektáže, tj. sestaveny jejich mezní zatěžovací křivky. Následně byla provedena zpětná analýza výsledků statické zatěžovací zkoušky metodou přenosových funkcí, a tak dohledány hodnoty vstupních parametrů přenosové funkce. Byla určena únosnost pilot analytickým výpočtem pro vrtané piloty a analýzou zatěžovací křivky dle CHIN (1970; 1972). Metodou přenosových funkcí, resp. beta metodou, byl určen průběh plášťového tření a mezní únosnost pláště. Výsledné hodnoty únosnosti i mezní zatěžovací křivky byly porovnány.
Aplikace metody přenosových funkcí pro stanovení mezní zatěžovací křivky mikropilot
Mareš, Matěj ; Havlíček, Jaroslav (oponent) ; Chalmovský, Juraj (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím metody přenosových funkcí pro návrh mikropilot. Zkoušky mikropilot, systému GEWI a Ischebeck TITAN, zhotovených převážně v neogenních jílech byly v této práci základně vyhodnoceny a následně byly použity pro zpětnou analýzu mezní zatěžovací křivky a validaci doporučených hodnot pro vstupní parametry výpočtu predikce chování mikropiloty pomocí MPF v programu PMpLTO. Nakonec byla provedena a vyhodnocena parametrická studie zohledňující různé délky mikropiloty.
Vyhodnocení zatěžovacích zkoušek pilot z tryskové injektáže
Čechová, Simona ; Račanský, Václav (oponent) ; Chalmovský, Juraj (vedoucí práce)
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části byla představena metoda tryskové injektáže, její druhy a možnosti využití. Byly charakterizovány mechanické vlastnosti prvku zhotoveného tryskovou injektáží. Byly popsány různé metody odhadu únosnosti pilot – analytický výpočet únosnosti vrtaných pilot a výpočet únosnosti pilot analýzou mezní zatěžovací křivky dle CHIN (1970; 1972). Dále byla obecně vysvětlena metoda přenosových funkcí, definována hyperbolická přenosová funkce a potřebné vstupní parametry výpočtu. V rámci přenosových funkcí byla představena tzv. beta metoda, která slouží pro výpočet mezního plášťového tření piloty. V praktické části práce bylo provedeno vyhodnocení několika statických zatěžovacích zkoušek pilot z tryskové injektáže, tj. sestaveny jejich mezní zatěžovací křivky. Následně byla provedena zpětná analýza výsledků statické zatěžovací zkoušky metodou přenosových funkcí, a tak dohledány hodnoty vstupních parametrů přenosové funkce. Byla určena únosnost pilot analytickým výpočtem pro vrtané piloty a analýzou zatěžovací křivky dle CHIN (1970; 1972). Metodou přenosových funkcí, resp. beta metodou, byl určen průběh plášťového tření a mezní únosnost pláště. Výsledné hodnoty únosnosti i mezní zatěžovací křivky byly porovnány.
Návrh hlubinného založení obytného domu ve Vsetíně
Fišman, David ; Glisníková, Věra (oponent) ; Brdečková, Helena (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je optimální navržení hlubinného založení bytového domu ve flyšové geologii při respektování statické a ekonomické stránky dané problematiky. Návrh vychází ze zadaného zatížení od horní stavby a z podkladů inženýrskogeologického průzkumu provedeného v místě plánované výstavby. Výpočet osamělých pilot je autorem zhotoven manuálně v rozhraní programu Smath a ověřen programem GEO5.
Založení stavby ve složitých základových poměrech
Blinková, Magdaléna ; Fiala, Radek (oponent) ; Brdečková, Helena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh hlubinného založení dálničního mostu na dálnici D3 v km 112,574, přes Bošilecký potok a zhodnocení geomorfologických, geologických a hydrogeologických poměrů a provedení statického výpočtu založení mostu.
Návrh hlubinného založení domova seniorů v Plzni
Janočo, Martin ; Fiala, Radek (oponent) ; Brdečková, Helena (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je návrh pilotového založení stavby v daných geologických podmínkách. Výchozími podklady přitom jsou zpráva inženýrsko-geologického průzkumu lokality a schéma zatížení základů. Návrh a výpočet je proveden s pomocí tabulkového procesoru Excel a geotechnického software GEO5 – modul Pilota. Oba výpočty jsou nakonec srovnány s výstupem z programu Plaxis 2D.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.